konsumenci
zobacz inne tematyJuż niedługo droższy alkohol w sklepach? Ministerstwo Zdrowia popiera projekt
Senat rozważy propozycję wprowadzenia minimalnej ceny za alkohol - informują Wiadomości Handlowe. Inicjatorem tego pomysłu jest Mazowiecki Związek Stowarzyszeń Abstynenckich.
Polacy mają dość katastrofy klimatycznej. Nie chcą przepłacać za produkty "eko"
Zaledwie 29 proc. Polaków deklaruje wysoką świadomość ekologiczną, co oznacza spadek o 15 p.p. w porównaniu do 2021 r. Jednocześnie 49 proc. respondentów wskazuje, że produkcja żywności wpływa na zmianę klimatu, ale zdecydowana większość podczas zakupów kieruje się ceną. Raport Flora Food Group i IBRiS z 2024 r. pokazuje, że jeśli chodzi o środowisko naturalne, Polacy „nie czują klimatu”.
Zmieniający się obraz polskich konsumentów. Jakie aspekty strategii komercyjnej należy dostosować?
W ostatnich latach rynek nieustannie ewoluuje pod wpływem dynamicznych trendów oraz zmian społecznych i ekonomicznych. Wraz z rozwojem rynku zmienia się też obraz polskich konsumentów.
Coraz gorsze nastroje Polaków. Wojna wpływa na decyzje konsumenckie
Niemal dwie trzecie konsumentów uznaje, że towary i usługi drożeją bardziej niż powinno to wynikać z rosnącej inflacji - wynika z badania firmy Deloitte.
Konsumenci wydają mniej w sklepach spożywczych. Powodem wysokie ceny paliwa
Wysokie ceny w Stanach Zjednoczonych powodują, że konsumenci podejmują inne decyzje zakupowe. Inflacja osiągnęła tam najwyższy poziom od 40 lat.
Konsumenci ograniczają podróże. To efekt wysokich cen paliw
Zamiast samochodu: rower i komunikacja miejska. GfK odnotowuje duże zmiany w zachowaniach konsumenckich w ciągu ostatnich tygodni.
Raport Konsument Nowej Generacji. Technologiczna rewolucja na rynku płatności
Polacy są wygodni. Chcą szybkich, bezpiecznych i łatwych transakcji. Tyle że nie każda nowinka spotyka się z uznaniem – mówi w wywiadzie Paweł Działak, prezes Tpay.
Więcej wydatków na restauracje, mniej na alkohol czy gaz. Zaglądamy w portfele Polaków
Niższe rachunki za gaz i elektryczność, za to większe wydatki na wizyty w restauracjach i podróże. Firma doradcza Deloitte sprawdziła, jak z nadejściem wakacji zmieniła się zawartość koszyków konsumentów w Polsce.