komunikacja
zobacz inne tematyRevoize pozyskuje ponad 2 mln zł na rozwój technologii poprawiającej jakość rozmów online w czasie rzeczywistym
Polski startup Revoize, specjalizujący się w technologiach odszumiania i wzbogacania sygnałów mowy pozyskał ponad 2 milionów złotych od funduszu venture capital AIP Seed oraz współinwestora Marcina Żukowskiego w ramach rundy preseed. Ta inwestycja umożliwi firmie przyspieszenie rozwoju technologii, która może przyczynić się do rozwoju komunikacji online, poprawiając jakość rozmów w czasie rzeczywistym.
Megatrendy komunikacyjne w 2024. Królowa jest tylko jedna
Nowy rok to zawsze moment, gdy naszą przestrzeń informacyjną zalewają artykuły i wpisy eksperckie o 5, 7 lub 10 głównych trendach na nadchodzące 12 miesięcy. Ale nie o tym będzie ten artykuł. Czas spojrzeć bliżej na jeden, kluczowy megatrend 2024 roku. Oto z dniem 1 stycznia unijna dyrektywa CSRD wchodzi w życie w Polsce – skończył się czas nieskrępowanego promowania się przy blasku ESG. Zapraszamy na realny sprawdzian z wiarygodności i odpowiedzialności.
Cisza w eterze, nadmiar powagi. 5 błędów komunikacyjnych szefa
Często po zebraniu pracownicy gromadzą się w jednym pokoju i próbują dojść do tego, o co właściwie chodziło szefowi.
Raport Pracownik w centrum uwagi. 5 zasad dobrej komunikacji
W czasach, gdy dystans społeczny stał się naszą codziennością, oczekiwania i potrzeby pracowników się zmieniły. Zmieniły się także wyzwania, jakie stoją przed działami komunikacji wewnętrznej. Oto, co dziś jest ważne.
Komunikacja firmowa z akuszerką w tle
Pracownik i firma potrzebują dobrej rozmowy – z feedbackiem dotyczącym wspólnych działań. To dzięki niej można budować wzajemne zaufanie i zaangażowanie. Dobra komunikacja wewnętrzna w firmie daje przestrzeń na tę rozmowę i sprawia, że obie strony mają głos – przekonuje dr hab. Jacek Wasilewski, medioznawca.
Raport Pracownik w centrum uwagi. Komunikacja - tajna broń firmowa
Dzięki ciekawym pomysłom i rozwiązaniom komunikacja wewnętrzna może nie tylko informować pracowników o ważnych wydarzeniach firmowych, ale także angażować ich i sprawiać, że staną się ambasadorami marki. A to bezcenne w czasach, gdy pozyskanie i utrzymanie dobrego specjalisty jest tak trudne.
Raport Pracownik w centrum uwagi. Uważność i empatia to dobra komunikacja
Wsłuchiwanie się w potrzeby pracowników i empatyczne reagowanie na nie to podstawowe wyzwania, jakie stoją przed działami komunikacji – przekonuje Izabela Tworzydło, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, rzeczniczka prasowa BNP Paribas Bank Polska. Dodaje, że choć to trudne, trzeba unikać zalewania pracowników informacjami.
Tęczowy biznes, czyli 5 porad jak działać, żeby nie wykluczać
Jak projektować rozwiązania przyjazne dla wszystkich i formułować niewykluczające komunikaty, które mogą ratować życie? Na jakie rozwiązania w sektorze publicznym, NGO i biznesu warto zwrócić uwagę? Wypada zacząć od języka. Przedstawiamy pięć zasad komunikacji, która nie wyklucza, lecz włącza.
Praca zdalna. Co dalej ze skuteczną komunikacją?
Po co nam skuteczna komunikacja? by zaoszczędzić czas, podejmować dobre decyzje, budować relacje, by rozumieć i rozwijać się. Praca zdalna nam to znacząco utrudniła. Co nas czeka dalej? Odpowiedź przygotowała Anna Oleksy, ekspert zarządzania i psycholog biznesu, Uniwersytet SWPS.
Covidowa próżność opanowała firmy. Czy jeszcze będzie normalnie?
„Bakcyl dżumy nigdy nie umiera i nie znika” - w realiach walki świata z pandemią i kolejnymi mutacjami wirusa, słowa Camusa nabierają nowej wymowy. Obecnie biznes nerwowo szuka rozwiązań, a komunikacja firm zamienia się w festiwal covidowej próżności.