havas
zobacz inne tematyTańcząca liderka, czyli jak nie stracić równowagi w czasach ciągłego kryzysu
– Żyjemy w czasach, w których doświadczamy ciągłych zmian, a zarządzanie nimi wymaga dużo cierpliwości i odwagi. Jako liderka wierzę, że kluczem do poradzenia sobie z tymi wyzwaniami są dobry zespół i szczera komunikacja – mówi Dorota Mazur, CEO Havas Creative Network Poland.
Jak pandemia wpłynęła na konsumenta? "Większą uwagę zwracamy, czy marki działają odpowiedzialnie"
Zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w szóstej fali badania Koronabus podsumowuje zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków po roku od ogłoszenia pandemii, a także bada podejście Polaków do szczepień, pandemii, związanych z nią mitów i obaw dotyczących przyszłości.
Reklamy w branży gier? Zdaniem marketerów gaming nie pasuje do wizerunku wielu firm
Z badania przygotowanego przez Havas Media Group wynika, że aż 83 proc. marketerów ocenia branżę gamingową jako niepasującą do wizerunku firmy, którą reprezentują. Ponadto dla wielu ekspertów od marketingu barierą wejścia w gaming jest brak odpowiedniego know how.