Future Mind
zobacz inne tematyPatronaty My Company Polska: Forum Ekonomiczne w Karpaczu, Future Mind, I love Marketing i Targi Franczyza 2024
Ważne wydarzenia w świecie biznesu, które śledzi redakcja My Company Polska.
Polacy są coraz bardziej otwarci na AI. Szczegółnie tam gdzie może zatąpić nudne czynności
Polacy są coraz bardziej otwarci na technologie oparte na AI. Tak wynika z raportu firmy doradczo-technologicznej Future Mind „Żyjesz w Phygital, choć o tym nie wiesz”. Za jedno z głównych ułatwień związanych z rozwojem AI Polacy uważają brak konieczności wykonywania powtarzalnych i nudnych czynności. Wskazało tak niemal dwie trzecie badanych w wieku 15-26 lat oraz ponad połowa respondentów z innych grup wiekowych.
Jak wykorzystać AI do personalizacji w handlu
Zgodnie z wynikami najnowszego Barometru Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, eksperci sektora handlowego zgodnie uznali politykę cenową, dostępność produktów online oraz dostępność aplikacji mobilnej za czynniki najważniejsze dla decyzji konsumenckich w kolejnych 12 miesiącach – odpowiednio 70 proc., 48 proc. i 42 proc. wskazań. Ponadto, marketerzy niezmiennie podkreślają rosnącą rolę sztucznej inteligencji w dalszym rozwoju branży retail.
Barometr Retail: 43 proc. firm deklaruje chęć korzystania z AI w większym stopniu
Barometr Retail pokazuje ciekawe dane na temat użycia AI w przedsiębiorstwach. Uczestnicy badania deklarują, że ich organizacje planują korzystać ze sztucznej inteligencji w coraz większym stopniu. Wskazało tak 43 proc. ankietowanych.
Future Mind wzmacnia zespół i rozwija struktury. Izabela Franke objęła stanowisko Head of Advisory
Do zespołu Future Mind dołączyła Izabela Franke. Jako Head of Advisory będzie odpowiedzialna m.in. za doradztwo klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem: hiperpersonalizacji komunikacji i doświadczeń oraz budowy zaangażowania konsumentów. Wesprze ona kluczowy filar rozwoju spółki, tj. usługi doradcze.
Twórca aplikacji dla Żabki i Hebe pomoże w rozwoju polskiego bukmachera. Tomasz Woźniak w nowej roli
Do rady nadzorczej Betfan, polskiego bukmachera, dołączył Tomasz Woźniak, założyciel i prezes firmy Future Mind, która odpowiada za aplikacje mobilne w Polsce, jak m.in. Żappka czy aplikacja sieci Hebe.
Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]
- Wiele osób pokazuje sukces Zalando, jako przykład, że da się szybko rosnąć. Tyle, że Zalando to startup, który dopiero niedawno stał się rentowny, a inwestycji raczej nie spłacił. Lepiej zobaczmy, jak rozwija się LPP. Stworzenie dobrego e-commercu dla takiego gracza to gigantyczna inwestycja - tłumaczy w wywiadzie Tomasz Woźniak, partner i CEO w firmie Future Mind.