Prezes Future Mind dołączył do rady nadzorczej Betfan
Fot. materiały prasowe.To strategiczne wzmocnienie bukmacherskiej spółki w obszarze technologicznym przez uznanego eksperta w dziedzinie produktów cyfrowych i strategii mobilnych.
Legalny bukmacher online
Betfan jest bukmacherem, który rozpoczął działalność, opierając biznes w całości na kanale online - zakłady przyjmował wyłącznie przez serwis betfan.pl i aplikację mobilną. Bazując na tej strategii polski bukmacher w ciągu zaledwie trzech lat od startu zbudował biznes przynoszący 354 mln zł obrotów, osiągnął rentowność oraz zajął miejsce w gronie największych firm swojej branży w kraju. Również dziś gra online stanowi dominującą część przychodów Betfan, choć firma obecnie ma także 64 punkty stacjonarne z terminalami bukmacherskimi.
Przeczytaj również: Fotka walczy o sukces
Budowa produktów cyfrowych
– Coraz większe znaczenie na globalnym rynku bukmacherskim ma technologia i narzędzia cyfrowe. Firma bukmacherska naturalnie jest też firmą technologiczną, która podejmując właściwe, oparte na danych decyzje może budować swoje przewagi konkurencyjne. Tworząc spójne doświadczenie użytkowników zarówno w przeglądarce desktopowej, jak i na urządzeniach mobilnych. Oprócz ciągłego usprawniania interfejsów, z których korzystają nasi klienci, równolegle wprowadzamy narzędzia pozwalające na gromadzenie i segmentację danych, w ramach wdrożonego niedawno narzędzia Customer Data Platform. W przyszłości pozwoli to nam lepiej zrozumieć potrzeby klienta, a nawet serwować mu spersonalizowane rekomendacje, dopasowane do jego zainteresowań i historycznych zakładów. Tomasz Woźniak to jeden z niewielu ekspertów w branży digital, który realnie uczestniczył w budowie produktów cyfrowych używanych dziś przez miliony klientów. Wierzę, że jego wiedza i pragmatyczne podejście, pozwoli nam podejmować właściwe decyzje technologiczne i budować lepsze doświadczenie dla naszych użytkowników, wyznaczając jednocześnie zupełnie nowy standard dla produktów bukmacherskich – mówi Łukasz Łazarewicz, współwłaściciel i przewodniczący rady nadzorczej Betfan.
Potencjał digitalizacji
– Dostrzegam w branży bukmacherskiej olbrzymi potencjał do digitalizacji. Paradoksalnie mimo obecności większości podmiotów w kanałach internetowych, wielu z nich działa identycznie, bez tzw. pierwiastka innowacji. Moją rolą jest nie tylko zrozumienie dzisiejszych potrzeb cyfrowego gracza, ale i wsparcie BETFAN w wykorzystywaniu i rozwoju topowych narzędzi i technologii dostępnych od dawna w takich branżach jak fintech, retail czy gaming. Niezwykle istotne w tym procesie będzie odpowiednie wykorzystanie danych i analityki produktowej. Betfan ma wielką szansę zbudować takim podejściem wiele przewag konkurencyjnych, równolegle spełniając rosnące oczekiwania klientów – komentuje Tomasz Woźniak, współwłaściciel i prezes Future Mind oraz członek rady nadzorczej Betfan.
Future Mind
Tomasz Woźniak założył i od blisko 15 lat prowadzi firmę Future Mind, która tworzy i realizuje strategie cyfrowe, obejmujące aplikacje mobilne i inne produkty digitalowe oparte na najnowszych technologiach, w tym IoT.
Firma Tomasza Woźniaka przygotowała m.in. aplikacje mobilne dla sieci Żabka czy Superpharm, ale też realizowała projekty technologiczne dla firm takich jak: Empik, LPP, Virgin Mobile, Generali czy Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka. Tomasz Woźniak zasiada również w radzie nadzorczej notowanej na GPW, spółki Digitree Group. Jest przy tym członkiem powołanej przez PARP Sektorowej Rady Rozwoju Kompetencji Komunikacji Marketingowej, a także pełni rolę mentora w akceleratorze Foodtech.ac i Inkubatorze Innowacyjności Politechniki Warszawskiej. Tomasz Woźniak jest też wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego, uczelni Łazarskiego oraz Collegium Civitas.