Wyjebongo debiutuje na polskim rynku. Palikot: "Idea tej wódki to efekt dialogu z followersami"
Janusz Palikot, fot. materiały prasowe- Idea „Wyjebongo” powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych. Wyjebongo to skrótowy zapis lozoi życia opartej o luz i dystans, także do siebie. Nowa, unikalna wódka o 40 proc. zawartości alkoholu bazuje na innowacyjnej recepturze. Łączy w sobie dwie technologie - rektykacji, służącą głównie do produkcji wódki oraz destylacji, która służy do produkcji okowit i whisky. Dzięki ich połączeniu powstaje Wyjebongo z aromatem marakui. Wódka ta ma przyjemny dla podniebienia smak. W dobie pandemii wyraźnie widać trend o rosnącej popularności do konsumowania coraz lepszych jakościowo i droższych produktów. Dlatego wierzę, że Wyjebongo spotka się z dobrym przyjęciem konsumentów poszukujących czegoś wyjątkowego, zwłaszcza w okresie świąteczno-noworocznym. Spraw sobie unikalny prezent! - mówi Janusz Palikot, właściciel Alembik Polska i pomysłodawca wódki Wyjebongo.
Wejściu na rynek Wyjebongo towarzyszy akcja promocyjna pod nazwą „Zrób się na Wyjebongo”. Rozpocznie się 22.12.2021 r. o godzinie 00:01 i trwać będzie do wyczerpania zapasu unikalnego wzoru czapek, przygotowanego, jako nagroda dla uczestników. Udział w akcji mogą brać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat, mieszkają na terenie RP i zakupią minimum 3 butelki wódki Wyjebongo w sklepie online Tenczynka albo w którymkolwiek sklepie sieci Żabka. Następnie, należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie internetowej Browaru Tenczynek i załączyć zdjęcie lub skan paragonu potwierdzającego zakup minimum trzech butelek Wyjebongo.
Rekomendowana cena detaliczna za butelkę 500 ml w Żabce to 69,90 zł. Pandemia wywołuje zmiany na polskim rynku alkoholi. Zamknięcie lokali gastronomicznych przełożyło się na zmiany preferencji Klientów. Klienci, którzy dotychczas najchętniej zamawiali piwo i mocniejsze trunki w lokalach, zostali zmuszeni do zmiany nawyków i zakupów alkoholu w sklepach, by spożywać je w domach. Spowodowało to zwiększenie ilości kupowanych alkoholi mocnych oraz lekkie skurczenie się rynku piwa. W 2020 roku odnotowano około 6 proc. wzrost wartości sprzedaży alkoholu w stosunku do roku 2019. Według danych NielsenIQ wydaliśmy na ten cel ponad 39 mld zł.
5 milionów za Beczki Palikota. Tokenowy projekt oficjalnie zamknięty, ale będą kolejne
4067 inwestorów powierzyło Tenczyńskiej Okovicie łącznie 5 milionów zł. Cały projekt został zrealizowany w niecały rok. Jest to jedna z pierwszych tokenizacji whisky na świecie.
Kolejny sukces Palikota. Jego spółka znów zebrała maksymalną kwotę w crowdfundingu
Niecałe 4,5 mln złotych pozyskała spółka Alembik należąca do Janusza Palikota w ramach zbiórki crowdfundingowej. W poprzedniej rundzie udało się jej pozyskać 4,2 mln złotych.
Janusz Palikot znów sięga po pieniądze inwestorów. Rusza druga emisja akcji Alembik
4,5 mln złotych - tyle chce pozyskać Janusz Palikot na rozwój spółki Alembik od inwestorów w ramach akcji crowdfundingowej. Rok temu Palikot zebrał 4,2 mln złotych. Cel? Stworzenie sieci restauracji i rozwój marki.
Nowy alkohol od Wojewódzkiego i Palikota. "To destylat na bazie piwa z suszem konopnym"
Przyjazne Państwo - spółka Janusza Palikota, Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego - rozszerza linię produktów pod marką BUH. Niebawem rozpocznie się produkcja pierwszego w Polsce alkoholu wysokoprocentowego z wykorzystaniem suszu konopnego.