Tomasz i Piotr Karwatka inwestują w Rigby. Będą także doradzać przy rozwoju technologii Medusa
Piotr i Tomasz Karwatka oraz założyciele Rigby. / Grzegorz TomakaTomasz i Piotr przyczynili się do sukcesu wielu przedsięwzięć technologicznych i byli pionierami w promowaniu architektury composable commerce, co doskonale wpisuje się w strategię rozwoju Rigby. Ponadto są jednymi z pierwszych inwestorów technologii Medusa.js, która jest specjalnością spółki.
– Dzięki wspólnemu zaangażowaniu i doświadczeniu Piotra i Tomka, jesteśmy przekonani o naszym sukcesie w realizacji dużych projektów eCommerce dla czołowych globalnych firm – komentuje Grzegorz Tomaka — współzałożyciel Rigby.
Medusa działa już z największymi markami
Piotr Karwatka dodaje:– Medusa szybko staje się liderem w dziedzinie technologii eCommerce co potwierdzają udane wdrożenia dla tak prestiżowych firm jak Heineken, Mitsubishi, Viessmann oraz Makro. W związku z tym poszukiwaliśmy zespołu, który nie tylko wykorzysta możliwości tej technologii w realizacji projektów klasy enterprise, ale również będzie wspierał jej rozwój. Wybór firmy Rigby, był dla nas oczywisty. To zespół, który doskonale rozumie współczesne wyzwania eCommerce i jest gotowy realizować ambitne projekty.
Plany Rigby
Jakub Zbąski, współzałożyciel Rigby, podkreśla cele, jakie firma zamierza osiągnąć dzięki nowej współpracy: – Naszym głównym celem jest stworzenie doskonałego miejsca dla programistów do rozwoju i współpracy nad projektami open source oraz technologią Medusa.js. Dążymy do dostarczania rozwiązań, które wykorzystując modułową i otwartą budowę Medusy, pozwolą dużym firmom, zbudować eCommerce dopasowany do ich procesów biznesowych.
Inwestycja ta jest strategicznym krokiem dla obu stron, mającym na celu dalszy rozwój spółki. Zespół Rigby, z nowymi siłami w postaci Piotra i Tomasza, planuje dalsze intensywne działania, mające na celu globalną ekspansję firmy oraz rozwój produktów open source.
Przeczytaj także: Top 30 najciekawszych profili na polskim Linkedinie
Magazyn pod e-commerce. Czego potrzebuje handel w internecie?
Lokalizacja to nie wszystko. W przypadku wyboru magazynu pod e-commerce niezbędne jest także wyposażenie, zastosowanie automatycznych rozwiązań, ale także odpowiednie zaplecze socjalne dla pracowników - wynika z raportu firmy Cushman & Wakefield.