Szlachetna Paczka startuje po raz kolejny. Baza potrzebujących zostanie udostępniona 13 listopada
W tym roku baza Szlachetnej Paczki zostanie otwarta 13 listopada (sobota) o godzinie 8 rano. Od tej chwili, przez cztery tygodnie, każdy może wejść na stronę i wybrać rodzinę, której chce pomóc. Tegoroczną edycję Szlachetnej Paczki wesprą m.in. partnerzy biznesowi – Bank BNP Paribas, Allegro oraz Biedronka.
Startuje Szlachetna Paczka
Darczyńcą przygotowującym Paczkę dla wybranej rodziny może zostać każdy. – Od lat wspieramy tych, którzy znajdują się w potrzebie. Pomagamy rodzinom, które nie mają zimowych ubrań. Rodzinom, które otwierając lodówkę, nie mają tam czego szukać. Już 13 listopada będziecie mogli wybrać swoją rodzinę, dla której przygotujecie Szlachetną Paczkę, czyli specjalny prezent, który doda im sił – mówi Joanna Sadzik, prezeska Stowarzyszenia Wiosna, organizatora programu.
Bank BNP Paribas, partner strategiczny Paczki od 2018 roku, oprócz pomocy finansowej aktywnie angażuje w pomoc także swoich pracowników. Dotychczas Bank BNP Paribas wsparł Paczkę łączą kwotą ponad 3,6 mln zł, a w wolontariat pracowniczy tylko w 2020 roku zaangażowało się łącznie 2470 pracowników z różnych obszarów Banku oraz spółek Grupy BNP Paribas w Polsce. Wspólnie przygotowali paczki dla 134 rodzin z całej Polski. Klienci banku mogą także wymienić punkty zebrane w programie lojalnościowym mamBONUS na vouchery wspierające Szlachetną Paczkę. Ponadto Bank BNP Paribas udostępnia swoim Klientom możliwość przekazania datku na Szlachetną Paczkę przez specjalną bramkę Cashbil.
Od 4 lat Szlachetnej Paczce towarzyszy także Allegro. Od 8 listopada robiąc zakupy na platformie Allegro, można dołączyć do akcji Szlachetny Koszyk. Wystarczy, że do swoich zakupów dobierzesz charytatywną cegiełkę o wartości 5, 10, 20, 50 lub 100 zł. Dochód z ich kupna wesprze Szlachetną Paczkę. Akcja Szlachetny Koszyk będzie trwała do 12 grudnia 2021 r.
Po raz kolejny partnerem głównym Szlachetnej Paczki została Biedronka. W dniach od 12 listopada do 24 grudnia do sklepów sieci Biedronka w całej Polsce trafią słodycze ze świątecznej linii Magnetic ze znakiem Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”. Część przychodu ze sprzedaży Biedronka przekaże Szlachetnej Paczce.