Jak się zarabia na prokrastynacji

fot. mat. prasowe, Adobe Stock
fot. mat. prasowe, Adobe Stock 11
Oderwałeś się właśnie od pilnej pracy, by na smartfonie sprawdzić plotki? Firmy medialne robią wszystko, by takich momentów było jak najwięcej, bo na tym zarabiają.

Oderwałeś się właśnie od pilnej pracy, by na smartfonie sprawdzić plotki? Firmy medialne robią wszystko, by takich momentów było jak najwięcej, bo na tym zarabiają.

W 2007 r. liczba widzów oglądających pliki wideo w Internecie odpowiadała analogicznej liczbie widzów przed telewizorami w ciągu dnia, co zainspirowało firmy rozrywkowe, do skupienia się na widzach online. Oddziały cyfrowe, takie jak „hub” New Line Cinema, „Station” oraz „Crackle”, należące do Sony, a także „Dotcomedy” NBC stworzyły materiały znajdujące się wyłącznie w Internecie. W tym samym czasie „New York Times„ zauważył, że pracownicy biurowi, zamiast rozmawiać z kolegami przy ekspresie do kawy, coraz częściej spędzają przerwy, oglądając w Internecie pliki wideo, grając w internetowe gry lub korzystają z portali społecznościowych. 

Firma Visible Measures, badająca rynek, zaobserwowała natężenia w ruchu na stronach internetowych podczas sześciogodzinnego okresu – od południa czasu wschodniego do trzeciej po południu czasu pacyficznego – kiedy pracownicy korzystali z Internetu podczas przerwy lunchowej. 

Dyrektorzy odpowiedzialni za zarządzanie treścią, tacy jak Carole Angelo, wiceprezydent ds. zarządzania treścią i rozwoju w NBC, potwierdzili, że studio dopasowało swoją treść i produkty w odpowiedzi na takie właśnie zachowania widzów. Skupienie się na konkretnej widowni w konkretnym czasie pozwoliło specjalistom opracować wzór i model biznesowy...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

ZOBACZ RÓWNIEŻ