Rośnie popyt na "zieloną energię". SunSol potraja przychód i dąży do zeroemisyjności

SunSol
Fot. materiały prasowe
Przychód SunSol za rok 2020 wyniósł prawie 18 mln zł. W najbliższych latach firma planuje przeprowadzkę do nowej, zeroemisyjnej i zeroenergetycznej siedziby oraz zwiększenie swoich kompetencji w zakresie elektromobilności.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Choć zainteresowanie OZE (Odnawialnymi Źródłami Energii) w Polsce już od kilku lat rośnie, to największym cieszą się panele fotowoltaiczne - nasz kraj znajduje się na 4. miejscu w Unii Europejskiej pod względem uruchomionych nowych mocy PV. Firma SunSol w roku 2020 sprzedała o ponad 300 proc. MW instalacji PV więcej w stosunku do roku 2018. W tym samym okresie na popularności zyskały również rozwiązania takie jak pompy ciepła – ich sprzedaż w ciągu ostatnich trzech lat z kolei wzrosła siedmiokrotnie.

- Dostrzegamy zwiększone zainteresowanie również pompami ciepła. Jest ono rozwiązaniem nawet od 3 do 5 razy bardziej efektywnym niż kotły na paliwa kopalne, ale przede wszystkim dużo korzystniejszym dla środowiska. Wdrażaniu tego rozwiązania może pomóc m.in. skorzystanie z ulgi termomodernizacyjnej – jako firma pomagamy nie tylko w realizacji projektu i wykonaniu, ale także informujemy naszych klientów o dodatkowych możliwościach finansowania inwestycji - mówi Michał Kitkowski, CEO SunSol.

Zeroemisyjna siedziba, zwiększenie zatrudnienia i elektromobilność

Ostatnie trzy lata działalności były dla SunSol czasem intensywnego rozwoju, stąd w trzech kolejnych firma planuje zwiększenie zatrudnienia z 80 do 200 pracowników, szczególnie skupiając się na powiększeniu m.in. zespołów zajmujących się badaniami i rozwojem, projektowaniem i montażem instalacji. W planach firmy jest również przeprowadzka do nowej, pierwszej w regionie zeroemisyjnej i zeroenergetycznej siedziby – prace nad nią rozpoczęły się w tym roku i będzie to kolejny krok organizacji do ograniczenia wpływu na środowisko naturalne. Zamierzeniem organizacji w najbliższych latach jest także rozwój kompetencji w zakresie elektromobilności.

Jednocześnie przedsiębiorstwo chce edukować klientów oraz przekonywać do rozwiązań, które posłużą im najdłużej, z korzyścią dla planety.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ