Prezentacja doskonała
fot. Getty ImagesWyobraź sobie, że masz ochotę posłuchać radia. Kuszą cię stacje oferujące jazz, muzykę klasyczną, klasyczny rock lub repertuar popularny. Nagle zatrzymujesz się na stacji o nazwie KALL, która obiecuje „gramy jazz, hip hop, rock, muzykę klasyczną, muzykę lat sześćdziesiątych, muzykę taneczną, wakacyjną i każdą inną – powiedz nam tylko o czym marzysz!”. Pomieszanie z poplątaniem. Nie wpadnij w pułapkę chaosu!
Ogranicz więc swoją ofertę do jednego produktu, w którym nie masz sobie równych, i do którego ustawi się kolejka chętnych. Uwolnij się od chaosu, pokaż wybranym klientom, że masz dla nich coś szczególnego. Wiem. Łatwo powiedzieć, trudniej zrealizować. I dlatego nieliczni osiągają prawdziwy sukces.
Koncentracja – i wszystko staje się proste
Twoja stacja radiowa widzi wiele szans na przyciągnięcie słuchaczy? Musisz sprecyzować repertuar, by ułatwić im wybór. Kłopoty rozwiążą się same. Bez problemu zidentyfikujesz docelowych klientów i nie będziesz mieć wątpliwości, jak wzbudzić ich zainteresowanie. Świat pędzi coraz szybciej. Ludzkie umysły przypominają przepełnione skrzynki e-mailowe, a przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów, by się wyróżnić i dotrzeć do klientów ze swoim przekazem.
Koncentracja działań, ciągła specjalizacja oraz jasny przekaz prostą drogą poprowadzą cię do celu. Strategia taka sprawdza się zarówno w przypadku całych organizacji, wybranego produktu, pojedynczego projektu, kampanii marketingowej, jak i...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 2/2020 (53) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.