Immersion Games we współpracy z popularnym TikTokerem stworzy grę VR z elementami horroru

Bartosz Rosłoński
Bartosz Rosłoński / Fot. materiały prasowe
Immersion Games, notowany na NewConnect producent gier VR, podpisał umowę z Enver Studio LLC na stworzenie gry w technologii wirtualnej rzeczywistości – Shark Bait VR. Warszawskie studio, w promocję tytułu i jego rozwój, zaangażuje Daybreak – popularnego na platformie TikTok twórcę specjalizującego się w branży technologicznej i VR.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Shark Bait VR to pod wieloma względami niezwykle oryginalny i ciekawy projekt. Ważną rolę w jego przygotowaniu, jak i w dalszym rozwoju odegra popularny twórca na TikToku Daybreak, który ma blisko 200 tys. obserwujących, a jego filmy polubiło już ponad 6,3 mln użytkowników. Wspólnie ze swoją społecznością będzie miał wpływ m.in. na zawartość dodawaną do gry. Taki model współpracy to gwarancja świetnego dialogu z graczami i jesteśmy niezmiernie ciekawi ich pomysłów - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.

Shark Bait VR to survivalowa gra eksploracyjna z elementami horroru, która przeniesie graczy w głębiny oceanu, gdzie będą polować na rzadkie gatunki ryb. Nieszkodliwa morska fauna to jednak nie wszystko, co czai się pod wodą. Jak zapowiadają twórcy, gra będzie oferować kilka trybów rozrywki, skupiających się na eksploracji, przetrwaniu, połowie ryb czy nieskończonej zabawie bez żadnych ograniczeń. Dostępna będzie możliwość rozgrywki w trybie jednoosobowym lub we współpracy z innymi graczami.

Enver Studio LLC zostanie właścicielem praw do gry, a Immersion Games S.A. otrzyma określony procent od przychodów ze sprzedaży przez okres pięciu lat. Warszawskie studio gamingowe w styczniu br. podpisało również umowę z ww. agencją wydawniczą w przypadku gier Disc Ninja oraz Extreme Escape.

ZOBACZ RÓWNIEŻ