Brain Embassy
fot. mat. prasoweOsoby przybywające do stolicy pociągiem z łatwością przedostaną się do zlokalizowanego w Al. Jerozolimskich 181b Brain Embassy, natomiast podróżujący samolotem czy samochodem docenią dwie mokotowskie lokalizacje (przy ul. Konstruktorskiej 11 oraz Postępu 15), znajdujące się tuż przy obwodnicy S7 oraz 4 km od lotniska Okęcie. Kolejne BE powstanie w dawnym budynku Teatru Kwadrat przy Czackiego 15/17 i będzie wyjątkowym miejscem na coworkingowej mapie stolicy.
Ponieważ wszystkie przestrzenie co-creatingowe BE zlokalizowane są w budynkach właściciela, Adgar Poland, odwiedzający mogą mieć pewność, że pobliska infrastruktura zaspokoi wszelkie potrzeby stołecznych gości. Liczne miejsca postojowe, restauracje, sąsiedztwo galerii handlowych oraz wielu punktów usługowych pozwolą załatwić maksymalną liczbę spraw w krótkim czasie. Natomiast przestrzenie oraz community managerowie Brain Embassy zapewnią gościom najwyższy komfort pracy i możliwość relaksu czy nawet drzemki po męczącej podróży. Wygodne, regulowane biurka, najwyższej jakości ergonomiczne meble, strefy pracy wspólnej lub cichej, intymne budki telefoniczne, wygodne kanapy oraz designerskie siedziska (np. w postaci wagoników kolejki górskiej czy samochodu), do tego najlepsza kawa w mieście oraz szeroki wybór sal do spotkań, zaprojektowanych z szacunkiem dla różnorodnych potrzeb użytkowników – to gwarancja tego, że każde spotkanie zorganizowane w BE będzie udane.
Członkowie BE mają do wyboru różne warianty uczestnictwa w jej społeczności, od wariantu basic, przez hot desk, dedicated desk, po zamykane prywatne biura, mogące pomieścić do 12 osób. We wszystkich tych modelach klienci otrzymują możliwość korzystania z wyjątkowego programu merytorycznego Be Smarter Together, na który składają się wydarzenia służące rozwojowi osobistemu i biznesowemu.
Sukces BE w Polsce skłonił Adgar Poland do wyjścia także za granicę. W tym roku pierwsze powierzchnie otworzą się w Izraelu i Belgii, w kolejnych latach – w Kanadzie.