Akademia e-marketingu w Krakowie i Białymstoku
Akademia e-marketingu w Białymstoku. Fot. mat. pras.23 maja w Centrum Konferencyjnym Fabryczna w Krakowie i 18 maja w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym odbyło się darmowe szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP w ramach 11 edycji akademii e-marketingu.
Strategia biznesu w Internecie
Wydarzenie jest cyklem bezpłatnych szkoleń poświęconych budowaniu strategii biznesu w Internecie.
Przedsiębiorcy z sektora MŚP podczas spotkania z ekspertami po raz kolejny mieli okazję zdobyć cenną wiedzę z zakresu marketingu internetowego i promowania firmy w sieci oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe.
W Akademii e-marketingu w Krakowie i Białymstoku wzięli udział liczni przedstawiciele małych i średnich firm, którzy zdobyli wartościową wiedzę z dziedziny marketingu online oraz strategii promowania i rozwoju biznesu w Internecie. Akademia była dla przedsiębiorców również świetną okazją do przeprowadzenia inspirujących rozmów z ekspertami oraz nawiązania cennych na rynku lokalnym kontaktów biznesowych.
Akademia e-marketingu jest ogólnopolskim projektem, który ma na celu przekazanie przedsiębiorcom z sektora MŚP nowoczesnej wiedzy dotyczącej marketingu internetowego oraz efektywnego wykorzystania narzędzi służących do bezpośredniego dotarcia do potencjalnych klientów. W trakcie bezpłatnego szkolenia w Krakowie i Białymstoku prelegenci w ciekawy sposób prezentowali wszelkie zagadnienia oraz podpowiadali, jakie techniki warto stosować, aby w maksymalny sposób wykorzystać potencjał Internetu do promocji przedsiębiorstwa.
Jak rozwijać biznesy
11 edycja Akademii e-marketingu w Krakowie cieszyła się dużym zainteresowaniem. Odbyła się w nowoczesnym budynku Centrum Konferencyjnego Fabryczna. Część białostocka odbyła się w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Oba miejsca są przestrzenią przyjazną dla przedsiębiorców i pasjonatów nowych technologii.
Spotkanie zorganizowano w przestrzeni idealnej dla wydarzeń biznesowych. Świetnie zaprojektowane wnętrza pod kątem designu i funkcjonalności oraz dobre wyposażenie techniczne sprzyjały zdobywaniu nowej wiedzy.
Uczestnicy dzięki warsztatom dowiedzieli się, jak mogą rozwijać swoje biznesy. Firmowa strona WWW i sklep internetowy, skuteczna sprzedaż w sieci, działania SEO, dobra komunikacja w mediach społecznościowych – to tylko niektóre z zagadnień, które zostały omówione.
Mali i średni przedsiębiorcy poznali sprawdzone narzędzia promocyjne, a także dowiedzieli się, jak docierać do szerszego grona klientów. Podczas spotkań z profesjonalistami nie zabrakło też czasu na zadawanie pytań oraz prowadzenie inspirujących i merytorycznych dyskusji.
– Z naszej perspektywy, czyli osób prowadzących szkolenie, było to bardzo wartościowe spotkanie. Cieszymy się, że już po raz kolejny uczestnicy wykazywali duże zainteresowanie. Chętnie odpowiadaliśmy na ich pytania i rozwiewaliśmy wszelkie wątpliwości. Widzimy, że mali i średni przedsiębiorcy są skupieni na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą iść z duchem czasu. Cieszy nas także ich odwaga oraz zapał, z jakim wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Trzymamy za nich kciuki i planujemy nadal ich wspierać, dostarczając przydatną wiedzę, innowacyjne pomysły i nowoczesne narzędzia, które działają – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Powrót Akademii już jesienią
Organizatorzy Akademii dopasowali jej program do potrzeb branży MŚP, biorąc pod uwagę swoje wieloletnie doświadczenie oraz sugestie uczestników z poprzednich edycji wydarzenia. Program składał się m.in. ze spotkań z ekspertami, którzy w interesujący i merytoryczny sposób przekazali swoją wiedzę. Doradcy internetowi WeNet udzielali też zainteresowanym przedsiębiorcom bezpłatnych konsultacji i doradzali najlepsze rozwiązania. Po szkoleniu uczestnicy wzięli też udział w quizie wiedzy, który był okazją do podsumowania zdobytych informacji oraz wygrania drobnych nagród.
Wiosenna edycja Akademii e-marketingu dobiega końca, ale jesienią znowu odwiedzi kolejne miasta: Poznań, Gdańsk, Warszawę i Katowice.
Więcej informacji o Akademii można znaleźć na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/, gdzie można też zgłaszać chęć udziału w wydarzeniu.
Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group, która zajmuje się profesjonalnym doradztwem internetowym. Specjaliści dostarczają narzędzia i rozwiązania, dzięki którym można rozwijać biznes i zwiększać sprzedaż. Więcej o ofercie WeNet można dowiedzieć się na https://oferta.wenet.pl/.
Partnerami strategicznymi są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Klub Integracji Europejskiej oraz Biznes Liga i Podlaski Klub Biznesu.
Patronami medialnymi 11 edycji wydarzenia byli: My Company Polska, Strefa Biznesu, ŚląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu i Trójmiasto.pl.