7 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, wybierając call center

fot. Adobe Stock
fot. Adobe Stock 34
Masz dobry produkt, ciekawe rozwiązanie i nie wiesz, czy spodoba się twoim klientom. Warto wtedy skorzystać z call center.

Dobre call center może pomóc nam sprzedać nasze produkty, poinformować o nas potencjalnych klientów, czy też pełnić funkcję naszej skrzynki kontaktowej, jeśli klienci chcą do nas dzwonić. Można call center stworzyć samemu – co kosztuje i wymaga sporej wiedzy i odpowiednich ludzi – ale też można poszukać firmy, która takie usługi oferuje. Jak ją wybrać?

Pierwsze pytanie, na które musimy w tym wypadku znaleźć odpowiedź, to jakie są nasze potrzeby. Wachlarz usług, które oferuje firma prowadząca call center, jest ogromny. Od kampanii outboundowej, czyli generującej tzw. leady i umawiające spotkania, poprzez usługi tzw. ocieplenia bazy, czyli przedzwonienia danej puli rekordów i zbadanie zainteresowania danym produktem, po usługi inboundowe, gdzie call center pełni funkcję np. naszej infolinii (wyjaśnienie co oznaczają wszystkie te pojęcia znajdziesz w ramce). Z reguły najczęściej najważniejsze są kampanie związane z pozyskiwaniem nowych klientów. I taka potrzeba pojawia się zazwyczaj.

Generalna zasada, o której powinniśmy pamiętać, jest taka, że zlecając naszą kampanię call center, oddajemy na zewnątrz możliwość budowania kampanii wizerunkowej naszej spółki. Z pełnymi tego konsekwencjami, jeśli więc wybierzemy źle, to nie tylko kampania będzie nieudana, ale może też ucierpieć wizerunek naszej firmy. Klient nie tylko nie zapozna się z naszym produktem, ale także będzie np. zirytowany...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 8/2019 (47)

Więcej możesz przeczytać w 8/2019 (47) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie