Dla psa i kota

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 7
Na miłości do domowych zwierzaków zarabiają nie tylko weterynarze czy producenci lepszej karmy. Coraz większa jest różnorodność specjalistycznych usług. A że o uczucia tu chodzi, na rynku wygrywa zwłaszcza ten, kto ma szerszą ofertę w dobrej lokalizacji, ale też zwierzęta kocha, zna się na nich i klienci mogą mu zaufać.

W Polsce żyje ponad 8 mln psów i 6 mln kotów, a w co drugim gospodarstwie domowym znajduje się co najmniej jeden czworonożny pupil. To oraz rosnąca zamożność rodaków i zmiany w stylu życia sprawiają, że od kilku lat intensywnie rozwijają się u nas specjalistyczne usługi dla zwierząt, przy czym ci, którzy je świadczą, mają szansę dobrze zarobić zarówno otwierając nowe nisze, jak i przy ostrej konkurencji. 

Luksusowy hotel

Aneta Cholewa przez długi czas zajmowała się marketingiem w korporacji, ale od siedmiu lat prowadzi luksusowy hotel dla zwierząt Bone Pet Club w podwarszawskich Janczewicach. Wpadła na jego pomysł, kiedy szukała schronienia na wakacje dla własnych zwierzaków. – Istniały wtedy hotele dla czworonogów, ale na zasadzie domowej opieki świadczonej przez osoby, które po prostu lubią zwierzęta, lecz nie są profesjonalistami. Uznałam, że skoro na rynku nie ma niczego kompleksowego, warto wypełnić tę niszę – wspomina Aneta Cholewa. 

Początki nie były łatwe. – Główną barierą do pokonania było przekonanie instytucji finansowych, że ten pomysł ma sens. Spotkałam się z niedowierzaniem i odbijałam od kolejnych banków, które nie chciały udzielić mi kredytu. Na szczęście w końcu trafiłam do Idea Banku, który mi zaufał. 

Pieniądze, i to niemałe (ok. 200 tys. zł), były potrzebne...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 3/2018 (30)

Więcej możesz przeczytać w 3/2018 (30) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ