Więcej niż karma

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe
Piesotto to jedna z pierwszych firm w Polsce, która stworzyła diety pudełkowe dla psów. Swój biznes zaczynali w Warszawie, dziś z ich usług można skorzystać już w kilkunastu największych miastach Polski.

Ten biznes jest jak apetyt – rośnie w miarę jedzenia i to całkiem dosłownie. Karol Chmielewski i Bartłomiej Drzewiecki, stworzyli jeden z ciekawszych produktów żywieniowych dla psów ostatnich lat – spersonalizowane diety pudełkowe (o jakości pożywienia dla ludzi) dostarczane bezpośrednio do miski. Choć swój biznes zaczynali w Warszawie, po niecałym roku działalności ich usługa dostępna jest już w największych miastach Polski. To jednak dopiero początek. Twórcy Piesotto w bliskiej przyszłości planują współpracę z restauracjami, które – oprócz menu dla ludzi – mogłyby oferować dania dla psów. No bo czemu nie zabrać swojego ukochanego czworonoga na obiad? W planach jest także stopniowe rozszerzanie działalności na cały kraj. – Polska to niezwykłe miejsce w Europie pod względem liczby czworonogów. Szacuje się, że w naszym kraju żyje ok. 8 mln psów, a ich właściciele są coraz bardziej świadomi tego, jak dobrze się nimi opiekować – mówi Karol Chmielewski. – Podstawą dobrego samopoczucia psa jest odpowiednie pożywienie, i właśnie w tym staramy się pomóc. Dostarczamy najlepszą jakość, a dieta jest dostosowana do indywidualnych potrzeb czworonogów – twierdzi. Zanim jednak Karol i Bartek zaczęli dbać o dobre samopoczucie innych psów, sami musieli zmierzyć się z problemami zdrowotnymi swoich czworonogów i właśnie to naprowadziło ich na...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 10/2020 (61)

Więcej możesz przeczytać w 10/2020 (61) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY