Kursujemy w sieci

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe
W czasie kwarantanny wystrzelił rynek kursów online. Mając więcej czasu, ludzie uczą się nowych umiejętności, języków czy rozwijają swoje hobby. Biznes na kursach się kręci, jednak by wygrać, trzeba mieć dobry produkt.

Epidemia koronawirusa zmieniła naszą codzienność. Wiele osób musiało nauczyć się nie tylko pracować z domu, ale także w czterech ścianach realizować pasje czy zadbać o zawodowy rozwój. Dla wielu zamknięcie w domu stało się dobrym momentem, by zrobić rzeczy, do których wcześniej nie mogli się zabrać. Zyskują na tym dostawcy internetowych kursów i platform e-learningowych. 

Jedną z takich firm jest zajmująca się nauką szycia Strefa Kroju i Szycia z Zabrza, która istnieje od 2015 r., a internetowe szkolenia oferuje od 2017 r. Jej właściciele Katarzyna i Dominik Dzienis przyznają, że w dobie ograniczeń związanych z epidemią musieli zawiesić stacjonarne kursy, które od pięciu lat odbywały się w ich pracowni. Ratunkiem dla ich firmy stała się więc druga odnoga biznesu – kursy internetowe. 

– Udało nam się niemal całą ofertę przenieść do internetu – mówi Katarzyna Dzienis. – To pozwoliło firmie zachować płynność. Od połowy marca wszystkie zyski, jakie osiągamy pochodzą wyłącznie z działalności online. Zasypaliśmy dziurę w przychodach, zachowując cały zespół, bo nikt nie został bez pracy. Co będzie dalej? Zobaczymy – dodaje.

Współwłaścicielka firmy mówi, że zainteresowanie kursami online jest obecnie ogromne. – Wiele osób musi siedzieć w domu, więc chcą zająć czymś myśli, edukować się, rozwijać nowe pasje,...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 6/2020 (57)

Więcej możesz przeczytać w 6/2020 (57) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY