Staffly rozpoczyna współpracę z Biedronką

Filip Sobel
Filip Sobel
Polski startup działający w obszarze HR Tech - Staffly - ogłosił nawiązanie współpracy z Biedronką, największą siecią handlową w Polsce. Partnerstwo koncentruje się na wdrożeniu technologii Staffly w procesie rekrutacyjnym Biedronki, mającym na celu usprawnienie i przyspieszenie selekcji w rekrutacjach masowych oraz znaczące obniżenie rotacji personelu.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W ramach współpracy Staffly udostępni Biedronce zestaw krótkich i personalizowanych testów w rekrutacji, badających osobowość i culture-fit kandydatów. Narzędzie stworzył specjalny zespół badawczy - psychometra, dr psycholog, socjolog, statystyk i trener kariery. Staffly technologicznie integruje się z systemem do rekrutacji Biedronki SAP Success Factors. Proces wysyłki badania do kandydatów jest automatyczny za pomocą SMS oraz mail, a średni czas wypełnienia testu przez aplikujących to ok. 7 minut. Każdy test kończy się natychmiastowym feedbackiem dla kandydata, a rekruterzy jego wyniki widzą wyniki bezpośrednio w systemie, w którym prowadzą dany proces rekrutacyjny - dzięki temu otrzymują wsparcie w przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej na podstawie krótkiego raportu prezentującego mocne i słabe strony danego kandydata.

Cel współpracy to wsparcie rekruterek i rekruterów Biedronki w szybszym doborze najlepszych kandydatów oraz obniżenie rotacji, co jest kluczowe w kontekście dynamicznie rozwijającej się sieci handlowej. Stanowiska, które obejmować będzie wykorzystanie technologii Staffly to kasjerzy oraz pracownicy sklepów w rekrutacjach masowych.

Przed oficjalnym rozpoczęciem współpracy, przeprowadzony został trzymiesięczny pilotaż obejmujący testy na kilku tysiącach kandydatów. Wyniki i analiza pilotażu potwierdzają, że zastosowanie technologii Staffly doprowadziło do trzykrotnie niższej rotacji wśród najlepiej dopasowanych kandydatów.

Sprawdź też: Walentynki w My Company Polska [WSZYSTKIE TEKSTY]

Oba podmioty wyrażają przekonanie, że partnerstwo przyniesie korzyści zarówno pracodawcy, jak i pracownikom, a także pozytywnie wpłynie na całą branżę handlową w Polsce. 

Z rozwiązania Staffly w branży retail korzystają także inne sieci handlowe jak Action czy Maxi Zoo oraz T-Mobile, PKP Intercity czy Credit Agricole. - Technologia Staffly doskonale wpisuje się w kontekst wdrażania nowoczesnych technologii rekrutacyjnych usprawniających codzienną pracę rekruterów związaną z selekcją najlepszych kandydatów. Jesteśmy podekscytowani móc ogłosić to, że największy pracodawca w Polsce, czyli Biedronka, staje się naszym klientem. Ta współpraca to krok milowy dla naszego rozwoju – mówi Filip Sobel, CEO Staffly.

ZOBACZ RÓWNIEŻ