Homo Innovaticus. Zapowiedź

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 59
Homo Innovaticus to człowiek ciekawy świata, skupiony na rozwoju i wyznaczaniu nowych granic. Dlatego podczas spotkania w Dentsu Aegis Network porozmawiamy o tym, jak przełożyć te cechy na pracę z nowymi technologiami. Opowiemy o trendach, predykcjach na

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Homo Innovaticus to człowiek ciekawy świata, skupiony na rozwoju i wyznaczaniu nowych granic. Dlatego podczas spotkania w Dentsu Aegis Network porozmawiamy o tym, jak przełożyć te cechy na pracę z nowymi technologiami. Opowiemy o trendach, predykcjach na nadchodzące lata i o tym, jak technologię ujarzmić i stworzyć dla niej odpowiedni kontekst w odniesieniu do marki. Wraz z zaproszonymi gośćmi połączymy prezentacje merytoryczne z inspiracjami z całego świata.

Różnorodność technologii i jej zastosowań sprawia, że najważniejszym elementem pracy z nią staje się kontekst, w jakim osadzamy planowane działania. Dzięki doświadczeniu w pracy z różnorodnymi markami zawsze na pierwszym miejscu stawiamy narrację oraz odpowiednie dopasowanie rozwiązań technologicznych do wyzwań stawianych nam przez klientów.

Retailtainment – interaction beyond experience

Jak wykorzystać nowe technologie, by zachwycić konsumentów.

XR to rule them all

Rozszerzenie rzeczywistości a poszerzenie percepcji marki.

AI & 3D printing – new means of creation

Automatyzacja w kreacji – czy jeszcze w czymś jesteśmy niezastąpieni?

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu branżowym, podczas którego będzie można dowiedzieć się:

• Jak umiejętnie używać technologii, by zwracała uwagę innowacyjnością, ale zarazem była niewidoczna tam, gdzie zachodzi taka konieczność

• Jak zmienia się podejście konsumenta do technologii i co je warunkuje

• Czym jest XR i dlaczego powoli staje się nową rzeczywistością

• Jak technologia współgra z procesem ideacji

• Dlaczego nie powinniśmy obawiać się sztucznej inteligencji i jak możemy ją oswoić

• Jak połączyć omnichannel z wykorzystaniem fizycznych technologii oraz personalizacją w punkcie sprzedaży

• Dlaczego druk 3D jest przyszłością

• Jakie trendy technologiczne będą dominowały na rynku w nadchodzących latach

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ