Kominki elektryczne to dobry pomysł na biznes lokalny

Kominki elektryczne / Fot. Ben Wicks z Unsplash.co
Kominki elektryczne / Fot. Ben Wicks z Unsplash.com
Kominki elektryczne to dobry pomysł na biznes lokalny. Coraz więcej klientów jest zainteresowanych zakupem takiego rozwiązania.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Kominek poprawia atmosferę w domu, ale jego instalacja może być kosztowna, a później wymagane są też prace konserwacyjne. Dodatkowo, jeśli nie mamy komina lub po prostu chcemy uniknąć kłopotów z kominkiem opalanym drewnem lub gazem, kominki elektryczne stanowią świetną alternatywę dla tradycyjnych systemów. 

Występują one w różnych wersjach i stylach, ale ogólnie kominki elektryczne wykorzystują lustra, oświetlenie LED oraz mylar (specjalny materiał wykonany z poliestru). Obecnie dostępne modele bardzo dobrze naśladują efekt płomienia, a sam kominek może być wykonany z metalu, drewna lub kamienia. 

Wszystko to sprawia, że kominki elektryczne zyskują obecnie duże zainteresowanie ze strony klientów. Jeśli dodamy do tego fakt, że możemy je instalować niemal w dowolnym miejscu, w którym mamy gniazdko elektryczne, łatwo można zrozumieć, dlaczego ich sprzedaż rośnie, i że to dobry pomysł na biznes. W sklepach znajdziemy ponadto kominki elektryczne narożne oraz 3D.

Kominki elektryczne - rośnie zainteresowanie w Polsce

Według narzędzia Google Trends zainteresowanie kominkami elektrycznymi w Polsce stale rośnie:

Obecnie polscy internauci wpisują hasło "kominki elektryczne" niemal 10 tys. razy w każdym miesiącu w google.pl. Ze względu na to, że są to na ogół duże i ciężkie produkty, klienci często szukają lokalnych firm, które mają je w sprzedaży. Z tego powodu warto stworzyć odpowiedni biznes specjalizujący się w sprzedaży kominków elektrycznych, ale nastawiony też na konkretną lokalizację. Zalecamy m.in. skonfigurowanie profilu Google Moja Firma, aby później nasz biznes wyświetlał się w odpowiednim miejscu w wyszukiwarce (wyszukiwania lokalne) i na Mapach Google'a.

Po dodaniu firmy do bazy Google zyskamy szereg korzyści, które ułatwią klientom kontakt i zakupy lokalne. W wyszukiwarce wyświetli się m.in. numer telefonu do firmy, adres www, godziny otwarcia, a także opinie dotychczasowych klientów. Możemy nawet dodać zdjęcia produktów, czy też zdjęcia z montażu u wybranych klientów. To z pewnością zwiększy wiarygodność naszego przedsięwzięcia.

ZOBACZ RÓWNIEŻ