polskie firmy

zobacz inne tematy
Producent Grześków i oranżady Helleny łączy się z niemieckim gigantem. Fuzja już pewna

Producent Grześków i oranżady Helleny łączy się z niemieckim gigantem. Fuzja już pewna

Polski producent słodyczy Colian, właściciel najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, takich jak Goplana, Grześki czy Jeżyki, ogłosił strategiczną fuzję z niemieckim Gubor Schokoladen. Połączenie firm zaowocuje powstaniem potężnego gracza, który będzie produkować nawet 85 tys. ton słodyczy rocznie i zatrudniać 4200 pracowników w 12 zakładach produkcyjnych.

Polska liderem grillowania w Europie. Oto nasze hity eksportowe

Polska liderem grillowania w Europie. Oto nasze hity eksportowe

Majówka w Polsce to niekwestionowane święto grilla. Choć tak długi pierwszy weekend maja charakterystyczny jest tylko dla naszego kraju, związane z nim produkty zdobywają uznanie również za granicą. Polska, będąc czołowym producentem piwa w UE oraz liderem eksportu drobiu i dodatków smakowych, skutecznie konkuruje na rynkach zagranicznych. Czy wojna handlowa na linii UE-USA zagraża tym sektorom?

Za granicę!  Szanse i wyzwania

Za granicę! Szanse i wyzwania

Ekspansja zagraniczna polskich firm nabiera nowego tempa, bo i ich ambicje są coraz śmielsze. Słyszymy więcej o udanych historiach ekspansji nawet małych firm – przecierają szlaki i kuszą kolejnych przedsiębiorców. Ale jeśli już zdecydujemy się na ekspansję, jak zrobić to z głową?

Biznes po Brexicie. Konsekwencje zakończenia okresu przejściowego

Biznes po Brexicie. Konsekwencje zakończenia okresu przejściowego

31 grudnia 2020 r. zakończy się tzw. okres przejściowy, a brytyjskie firmy przestaną podlegać przepisom UE. Przedsiębiorców w Anglii, Walii i Szkocji zaczną obowiązywać nowe zasady i żeby kontynuować działalność w krajach UE mogą być zobowiązani do rejestracji firmy w państwie członkowskim.

Nowoczesny patriotyzm gospodarczy: Ubranie z siatki 3d

Nowoczesny patriotyzm gospodarczy: Ubranie z siatki 3d

Koszulka czy spodnie o właściwościach wiruso- i bakteriobójczych? To już nie tylko koncepcje szalonych naukowców, którzy w swoich laboratoriach opracowują nowe pomysły, ale potrzeba rynkowa. Potrzeba, którą próbuje zaspokoić marka Brubeck.