płatności

zobacz inne tematy
Program ochrony kupujących? Polacy mówią "nie"

Program ochrony kupujących? Polacy mówią "nie"

Już 57 proc. polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu . Rosnąca popularność e-zakupów nie idzie jednak w parze ze świadomością zabezpieczeń przysługujących kupującym w przypadku ewentualnych nieprawidłowości.

O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce. Branża aż huczy od danych dotyczących tego, kto i ile zyskał, które sektory urosły najbardziej. Ale czy to, co dzieje się teraz, to na pewno tylko łatwy zysk? Jest jedna rzecz, którą pandemia z pewnością zabrała e-handlowi – czas. Jeszcze do niedawna wystarczyło po prostu sprzedawać w sieci, teraz sama obecność w niej to za mało!

Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach

Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach

Stworzenie przyjaznego systemu płatności, który nie tylko da klientom poczucie bezpieczeństwa, ale też odpowie na każdą ich potrzebę dziś jest must have w sprawnym sklepie internetowym.

Debata "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?" [WIDEO]

Debata "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?" [WIDEO]

Płatności bezgotówkowe zmieniają oblicze polskiego rynku handlowego i usługowego. Do zrobienia jest wciąż wiele. Jakie są największe obiekcje przedsiębiorców przed ich wdrożeniem? Czy mają one odzwierciedlenie w stanie faktycznym? Na te pytania szukaliśmy odpowiedzi podczas debaty "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?".

Koniec z portfelem!

Koniec z portfelem!

Płacę, czym chcę. Portfel to przeżytek. Płatność przy odbiorze również przestaje być najchętniej wybieranym sposobem na opłacanie zamówień. Z których rozwiązań klienci korzystają najczęściej? Jak sklepy mogą je wdrożyć? Podpowiadamy, jak dostosować się do transakcyjnych potrzeb klientów.

Raport E-commerce. Wojna o klienta

Raport E-commerce. Wojna o klienta

Nowe technologie, bezpieczne płatności i optymalizacja biznesu. Oto, jak poprawić swoją skuteczność w walce o klienta w e-commerce.

Płatności w dobie pandemii. Rekomendacje dla firm

Płatności w dobie pandemii. Rekomendacje dla firm

Większe otwarcie rynków finansowych na małe i średnie przedsiębiorstwa oraz stworzenie specjalnych funduszy pożyczkowych dla firm działających w dłuższej perspektywie czasowej - to tylko dwa z kilku pomysłów na wsparcie polskich firm, które musiały się zadłużyć w kontekście pandemii - wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Sobieskiego.

Grupa Adyen otwiera oddział w Warszawie

Grupa Adyen otwiera oddział w Warszawie

Adyen poszerza swoją działalność i tym samym wchodzi na polski rynek. Decyzja o utworzeniu oddziału w Warszawie jest odpowiedzią na rosnący potencjał rynku e-commerce w naszym kraju.