Łukasz Dwulit dołączył do Klarny. Będzie odpowiadał za rozwój firmy w Polsce
Łukasz Dwulit, fot. materiały prasoweŁukasz Dwulit to manager z bogatym doświadczeniem w obszarze rozwoju biznesu w Azji, Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej i Europie. W Klarnie, pokieruje stale powiększającym się polskim zespołem, skoncentrowanym na wspieraniu małych i dużych polskich i międzynarodowych merchantów w dostosowywaniu się do zmieniającego się krajobrazu handlu detalicznego i poprawianiu doświadczeń klientów. Współpraca z Klarną to dla sprzedawców możliwość oferowania swoim klientom bardziej elastycznych, zrozumiałych i wygodnych form płatności, dzięki którym dostosowują oni sposób robienia zakupów do swoich potrzeb. Jednocześnie daje ona merchantom dostęp do znacznie szerszej, globalnej społeczności konsumentów.
Łukasz Dwulit przeszedł do Klarna z Alibaba Group. Posiada dyplom z prawa, bankowości i finansów Duke University School of Law w Durham w Północnej Karolinie.
- W sierpniu uruchomiliśmy działalność w Polsce, mając jeden cel: umożliwić konsumentom robienie zakupów, płacenie i korzystanie z produktów bankowych w sposób bardziej dopasowany do ich stylu życia. Spotkaliśmy się tu z bardzo dobrym przyjęciem, dzięki czemu Polska szybko stała się jednym z naszych najszybciej rozwijających się rynków. Dołączanie do naszego zespołu najlepszych menedżerów świadczy o naszym zaangażowaniu w dostarczanie polskim konsumentów jak najlepszych doświadczeń zakupowych - mówi Camilla Giesecke, szefowa ds. ekspansji w Klarna.
- Jestem pod wrażeniem ogromnego wzrostu, jaki Klarna osiąga na świecie i w Polsce, a także tempa, w jakim rewolucjonizuje branżę do niedawna zdominowaną przez wysokokosztowe kredyty. Z 16-letnim doświadczeniem i 90 milionami użytkowników w 18 krajach, Klarna jest dziś światowym liderem zmian w sposobie robienia zakupów i płacenia za nie, by mogły być tak proste, bezpieczne i wygodne, jak to tylko możliwe. To otwiera ogromne możliwości rozwoju dla detalistów w Polsce – skomentował Łukasz Dwulit, Head of Business Development w Polsce.
Klarna zadebiutowała nad Wisłą w sierpniu br., ogłaszając jednocześnie partnerstwo z siecią H&M w Polsce. Od tego czasu zaprezentowała swoją nową aplikację zakupową, pozwalającą dzięki innowacyjnej funkcji “Shop Anywhere” jej użytkownikom dokonywać zakupów w dowolnym sklepie internetowym w Polsce, niezależnie od tego, czy jest on zintegrowany z Klarna.
Na całym świecie Klarna jest obecna na 18 rynkach i szybko się rozwija, zmieniając sposób, w jaki ludzie robią zakupy, płacą za nie i bankują. Z jej rozwiązań korzysta ponad 90 milionów użytkowników na 4 kontynentach i współpracuje z ponad 250 tys. sprzedawców, w tym gigantami handlu detalicznego, takimi jak Sephora, The North Face, H&M, IKEA czy Nike.