Poradniki
Jak wyznaczać cele na każdy miesiąc w 2022. Poradnik dla ludzi sukcesu
Rok 2021 dobiegł końca i mamy przed sobą 12 nowych, świeżych miesięcy. To dobry moment, by wyznaczyć sobie cele czy też postanowienia noworoczne.
Jak zbudować markę przywódcy? Przede wszystkim - określ swoje cele [PORADNIK]
Prezesem czy kierownikiem się bywa, liderem się jest. Twoja marka szefa ma ogromną moc przyciągania kandydatów do organizacji, ale jest też ogromnym osobistym atutem. Przetrwa on, nawet jeśli zmienisz zespół, którym kierujesz. W ostatniej części cyklu Akademia Młodego Szefa podpowiadamy, jak budować tzw. Boss Brand.
Jakich dokumentów potrzebujesz do uruchomienia sklepu internetowego? Poradnik
Myślisz o założeniu sklepu internetowego? Prawnik radzi, jakie dokumenty musisz przygotować, by rozpocząć w pełni działalność.
Jak rozpocząć sprzedaż przez internet w Niemczech? Poradnik dla firm z sektora e-commerce
Chcesz rozwinąć skrzydła? Pomyśl o uruchomieniu własnego sklepu internetowego w Niemczech. Oto praktyczny poradnik, jak przygotować się do jego uruchomienia zgodnie z niemieckim prawem.
Rejestracja znaku towarowego w systemie unijnym [PORADNIK]
Rozwijasz własny biznes? Sprawdź, czy musisz rejestrować znak towarowy w systemie unijnym a jeśli tak, to jak to zrobić?
Prawny start w startup. Co powinna zawierać dokumentacja RODO?
Prowadzisz firmę lub startup? Oto praktyczny poradnik prawnika, jak należy prowadzić dokumentację RODO.
Jak mówić pracownikowi "nie"? Przede wszystkim - bądź konsekwentny [PORADNIK]
Chcesz być profesjonalnym szefem? Nie możesz pozwolić wejść sobie na głowę. Innymi słowy: musisz umieć umiejętnie i w miarę bezboleśnie mówić „nie”. Podpowiadamy, jak wykształcić w sobie tę trudną umiejętność.
Jak zbudować zaangażowany zespół? [PORADNIK]
Żeby odnieść sukces w biznesie, zwykle potrzebny jest lojalny i zaangażowany zespół. W pięciu lekcjach podpowiadamy, jak go zbudować.
Jak promować się na TikToku i Instagramie? 10 sprawdzonych sposobów na krótkie firmowe video
TikTok i Instagram to dwie popularne platformy, które pozwalają na publikowanie krótkich filmików. Firmy coraz częściej wykorzystują to do celów marketingowych. Dlaczego warto i jak to robić?