Fajrant

Wielkanoc 2023. Młodzi Polacy wolą wyjazdy zamiast rodzinnych świąt

Wielkanoc 2023. Młodzi Polacy wolą wyjazdy zamiast rodzinnych świąt

Wiele wskazuje na to, że Wielkanoc 2023 młodzi Polacy spędzą poza rodzinnymi domami. - Jeśli spotkanie rodzinne to tylko śniadanie wielkanocne albo obiad w drugi dzień świąt - przyznaje Zofia, 30-latka z Warszawy, zatrudniona w dużej stołecznej korporacji.

Maciej Kot 03.04.2023
BYĆ JAK... MICK JAGGER

BYĆ JAK... MICK JAGGER

Wysportowany i charyzmatyczny lider Rolling Stonesów był i jest jednym z najlepiej ubranych mężczyzn na świecie! Na koncertach, imprezach w Studio 54 czy nawet na tenisowym korcie Mick zawsze wyglądał świetnie.

BYĆ JAK... MICK JAGGER

BYĆ JAK... MICK JAGGER

Wysportowany i charyzmatyczny lider Rolling Stonesów był i jest jednym z najlepiej ubranych mężczyzn na świecie! Na koncertach, imprezach w Studio 54 czy nawet na tenisowym korcie Mick zawsze wyglądał świetnie.

Kovalite SKIN to kosmetyki dla "ciała i duszy". Innowacja czy zwykły PR? [WYWIAD]

Kovalite SKIN to kosmetyki dla "ciała i duszy". Innowacja czy zwykły PR? [WYWIAD]

W kosmetykach używamy np. wyciągu z prymulki, który jest w stanie kontrolować poziom kortyzolu w organizmie. Oczywiście nie obiecujemy, że dzięki Kovalite SKIN będzie miał pan kontrolę nad hormonem stresu, ale za to skóra będzie rozluźniona, a pan zacznie lepiej wyglądać - mówią Chris Krakowski i Ewa Rucińska, twórcy marki Kovalite SKIN.

Czy te (kocie) oczy mogą kłamać?

Czy te (kocie) oczy mogą kłamać?

Chyba nie. Peugeot 408 to nowa propozycja francuskiego koncernu, która przede wszystkim wygląda! Fani kotów będą zachwyceni, ale czy za formą idzie też treść.

Robert Mierwiński 19.03.2023
Przeszczep włosów w Polsce czy w Turcji? Ekspert odpowiada na pytania

Przeszczep włosów w Polsce czy w Turcji? Ekspert odpowiada na pytania

Najczęstszym problemem przeszczepu włosów wykonanego w Turcji jest nienaturalny efekt – wskazuje dr Jakub Miszczyk, specjalista chirurgii plastycznej i transplantacji włosów z Kliniki Chirurgii Plastycznej Dr Szczyt. Czy warto wybrać przeszczep włosów w Polsce czy w Turcji? Ekspert odpowiada.

Madoff: Potwór z Wall Street. Tajemnica 17. piętra z cyklu Kadry biznesu

Madoff: Potwór z Wall Street. Tajemnica 17. piętra z cyklu Kadry biznesu

„Gdy jedni zabijali ludzi, Madoff »mordował portfele«, konta bankowe oraz poczucie finansowego zaufania i bezpieczeństwa” – pisał „New York Times” o twórcy największej piramidy finansowej. Jego – godną szekspirowskiej tragedii – historię przedstawia serial dokumentalny „Madoff: Potwór z Wall Street”. Pokazano w nim – co jest najciekawsze – modus operandi amerykańskiego finansisty

Live Nation znów żenuje. Płacisz za wcześniejsze wejście na koncert? Wejdziesz... 10 min. szybciej

Live Nation znów żenuje. Płacisz za wcześniejsze wejście na koncert? Wejdziesz... 10 min. szybciej

Live Nation znów wzburzył fanów koncertów w Polsce. 12 marca w krakowskiej Tauron Arenie odbędzie się koncert Robbiego Williamsa. Organizator właśnie opublikował rozpiskę wydarzenia i okazało się, że osoby, które specjalnie kupiły droższe bilety, by wejść wcześniej i być najbliżej sceny, wejdą na halę... 10 minut przed pozostałymi uczestnikami koncertu.

IGO z nowym singlem "Puls miast". To efekt nietypowej współpracy

IGO z nowym singlem "Puls miast". To efekt nietypowej współpracy

Każde miasto ma swój własny puls. Tworzy ścieżkę dźwiękową, która nadaje rytm życiu jego mieszkańców. Jak go dostrzec? To proste. Wystarczy się zatrzymać, wsłuchać, dać się ponieść. O tym właśnie jest „Puls miast” – premierowy singiel IGO, inspirowany rodzinnym Krakowem i jego energetycznym, nocnym obliczem.

Maciej Kot 06.03.2023
(Wy)dajmy na to! U progu wiosny

(Wy)dajmy na to! U progu wiosny

Czego nam potrzeba u progu wiosny? Kolorów, energii i modnych akcesoriów. Polecamy więc topowe sneakersy, jedwabne apaszki, notesy w energetycznych kolorach, a na pokrzepienie tradycyjną, choć zarazem awangardową pizzę.

Turystyka medyczna coraz popularniejsza. Dlaczego tak często latamy do Turcji?

Turystyka medyczna coraz popularniejsza. Dlaczego tak często latamy do Turcji?

Turystyka medyczna kwitnie, a jednym z najczęstszych zabiegów poprawiających wygląd, na jaki decydują się Polacy, jest przeszczep włosów. W tym celu coraz chętniej jeździmy do Turcji, która oferuje atrakcyjne ceny i konkurencyjną jakość. Firm organizujących takie wyjazdy jest nad Wisłą coraz więcej, a terminy są zajmowane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.

Ważne badania na temat e-papierosów

Ważne badania na temat e-papierosów

Brytyjczycy pogłębiają badania nad e-papierosami. Tym razem rozpracowują ich rolę w rozpoczynaniu i rzucaniu palenia.

Redakcja My Company Polska 27.02.2023
FOZZ, czyli matka wszystkich afer

FOZZ, czyli matka wszystkich afer

Tajemnicze zgony, wyprowadzone z budżetu państwa miliony dolarów, a w tle polskie i radzieckie służby specjalne. Sprawa FOZZ to ostatnia afera PRL i pierwsza III Rzeczypospolitej. Choć polskiej transformacji ustrojowej towarzyszyło wiele gospodarczych przekrętów, to właśnie ten kosztował budżet państwa najwięcej.

Przełamać zły nawyk

Przełamać zły nawyk

Do najtrudniejszych wyzwań noworocznych należy z pewnością rzucanie i ograniczanie palenia, a za nami pierwszy miesiąc nowego roku. Wiele osób niestety nie daje rady porzucić zgubnego nałogu z dnia na dzień i po krótkim okresie tytoniowej abstynencji przekłada swoje „żelazne” postanowienie o kolejny rok.

K-popu nie należy się bać. Wywiad ze stara_kpopiara

K-popu nie należy się bać. Wywiad ze stara_kpopiara

Content K-popowy jest właściwie całkowicie pozbawiony wulgarności. Jest seksapil i fizyczna atrakcyjność, ale gwiazdy nie zachowują się obscenicznie – mówi Aleksandra Degórska, dziennikarka muzyczna i K-popowa influencerka. Na Instagramie funkcjonuje jako stara_kpopiara.

Blokowiska i wybiegi. Historia streetwearu w Polsce

Blokowiska i wybiegi. Historia streetwearu w Polsce

Streetwear dotarł nad Wisłę z opóźnieniem – jak zresztą większość zjawisk kulturowych. Dziś moda uliczna to nie tylko styl życia dla fanów jakościowych ubrań, ale też biznesowa szansa dla wizjonerskich przedsiębiorców.

W ubraniach marki 2005 chodzi połowa młodej Warszawy. W czym tkwi ich fenomen? [WYWIAD]

W ubraniach marki 2005 chodzi połowa młodej Warszawy. W czym tkwi ich fenomen? [WYWIAD]

Założenie własnej marki nie jest trudne, trudniej jest się utrzymać. 2005 notuje regularne wzrosty – w 2022 r. nasza sprzedaż była o 74 proc. większa niż rok wcześniej. Jednak by dalej się rozwijać, stale musimy o sobie przypominać, musi być o nas głośno. Lubię powtarzać, że 2005 to mainstream offstreamu – mówi Mikołaj Barczewski, współzałożyciel marki 2005.

Kuba Dobroszek, Grzegorz Sadowski 30.01.2023
Afera „Dziwexu”, czyli Polki na eksport

Afera „Dziwexu”, czyli Polki na eksport

W 1981 r. w polskiej branży estradowej wybucha niewyobrażalny skandal. Prasa ujawnia, że państwowe przedsiębiorstwo zajmujące się m.in. promocją naszej kultury w świecie, przemyciło na Zachód półtora tysiąca prostytutek z Polski. Firma oraz jej pracownicy mieli na tym zarobić milion dolarów.

Podaruj mi trochę Azji. Jak K-pop odmienia polską popkulturę i biznes

Podaruj mi trochę Azji. Jak K-pop odmienia polską popkulturę i biznes

Jeśli masz w rodzinie nastolatkę, z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że całkiem nieźle orientujesz się, czym jest K-pop. Jeśli nie, zapewne wkrótce usłyszysz o koreańskim popie, gdyż tamtejsi twórcy coraz skuteczniej sięgają po umysły i portfele słuchaczy również w Polsce.

Reklama w metaświecie

Reklama w metaświecie

Domy mody i reklamodawcy długo zdawały się ignorować istnienie światów wirtualnych. Właśnie się to zmieniło.

Piękno plus. Jak zmieniał się przekaz reklamowy w świecie mody

Piękno plus. Jak zmieniał się przekaz reklamowy w świecie mody

Nobody’s perfect! Ostatnia kwestia z komedii „Pół żartem, pół serio” najlepiej opisuje nowy trend, który już od kilku lat zaczyna być coraz bardziej widoczny w światowej reklamie. Powoli tracą swoją dominującą pozycję anorektyczne i młodziutkie modelki, a w ich miejsce pojawiają się całkiem „normalne”, a więc po ludzku niedoskonałe osoby.

Going., czyli bilety nie "w stylu lat 90.". Wkrótce nowe innowacje w aplikacji [TYLKO U NAS]

Going., czyli bilety nie "w stylu lat 90.". Wkrótce nowe innowacje w aplikacji [TYLKO U NAS]

Kiedy ruszaliśmy z biznesem, mieliśmy wrażenie, że pod względem technologicznym bileterie mocno odstają od podmiotów z innych sektorów. Dlaczego tak łatwo opłacić parking za pomocą aplikacji, a zakup biletu na koncert jest tak mało intuicyjny? Postanowiliśmy zerwać z tymi procesami rodem z lat 90. - mówią Anna Maria Żurek i Maciej Gastoł, współtwórcy Going.

Kuba Dobroszek 25.01.2023
Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem

Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem

Kampania marketingowa jest skuteczna wtedy, gdy jest wiarygodna. Współpraca ze sportowcem musi „opowiadać” interesującą historię. Samo wywieszenie billboardu już nie jest skuteczne – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.