Fajrant
Wielkanoc 2023. Młodzi Polacy wolą wyjazdy zamiast rodzinnych świąt
Wiele wskazuje na to, że Wielkanoc 2023 młodzi Polacy spędzą poza rodzinnymi domami. - Jeśli spotkanie rodzinne to tylko śniadanie wielkanocne albo obiad w drugi dzień świąt - przyznaje Zofia, 30-latka z Warszawy, zatrudniona w dużej stołecznej korporacji.
BYĆ JAK... MICK JAGGER
Wysportowany i charyzmatyczny lider Rolling Stonesów był i jest jednym z najlepiej ubranych mężczyzn na świecie! Na koncertach, imprezach w Studio 54 czy nawet na tenisowym korcie Mick zawsze wyglądał świetnie.
BYĆ JAK... MICK JAGGER
Wysportowany i charyzmatyczny lider Rolling Stonesów był i jest jednym z najlepiej ubranych mężczyzn na świecie! Na koncertach, imprezach w Studio 54 czy nawet na tenisowym korcie Mick zawsze wyglądał świetnie.
Ekspertka od zadań specjalnych. Co szykuje Anna Kiełbasińska, jedna z polskich lekkoatletek
Anna Kiełbasińska to jedna z najbardziej utytułowanych polskich lekkoatletek – w swoim dorobku ma m.in. medale igrzysk olimpijskich oraz mistrzostw świata. Nam zdradza, jak radzi sobie z momentami kryzysu oraz co planuje po zakończeniu sportowej kariery.
Kovalite SKIN to kosmetyki dla "ciała i duszy". Innowacja czy zwykły PR? [WYWIAD]
W kosmetykach używamy np. wyciągu z prymulki, który jest w stanie kontrolować poziom kortyzolu w organizmie. Oczywiście nie obiecujemy, że dzięki Kovalite SKIN będzie miał pan kontrolę nad hormonem stresu, ale za to skóra będzie rozluźniona, a pan zacznie lepiej wyglądać - mówią Chris Krakowski i Ewa Rucińska, twórcy marki Kovalite SKIN.
Czy te (kocie) oczy mogą kłamać?
Chyba nie. Peugeot 408 to nowa propozycja francuskiego koncernu, która przede wszystkim wygląda! Fani kotów będą zachwyceni, ale czy za formą idzie też treść.
Przeszczep włosów w Polsce czy w Turcji? Ekspert odpowiada na pytania
Najczęstszym problemem przeszczepu włosów wykonanego w Turcji jest nienaturalny efekt – wskazuje dr Jakub Miszczyk, specjalista chirurgii plastycznej i transplantacji włosów z Kliniki Chirurgii Plastycznej Dr Szczyt. Czy warto wybrać przeszczep włosów w Polsce czy w Turcji? Ekspert odpowiada.
Madoff: Potwór z Wall Street. Tajemnica 17. piętra z cyklu Kadry biznesu
„Gdy jedni zabijali ludzi, Madoff »mordował portfele«, konta bankowe oraz poczucie finansowego zaufania i bezpieczeństwa” – pisał „New York Times” o twórcy największej piramidy finansowej. Jego – godną szekspirowskiej tragedii – historię przedstawia serial dokumentalny „Madoff: Potwór z Wall Street”. Pokazano w nim – co jest najciekawsze – modus operandi amerykańskiego finansisty
Live Nation znów żenuje. Płacisz za wcześniejsze wejście na koncert? Wejdziesz... 10 min. szybciej
Live Nation znów wzburzył fanów koncertów w Polsce. 12 marca w krakowskiej Tauron Arenie odbędzie się koncert Robbiego Williamsa. Organizator właśnie opublikował rozpiskę wydarzenia i okazało się, że osoby, które specjalnie kupiły droższe bilety, by wejść wcześniej i być najbliżej sceny, wejdą na halę... 10 minut przed pozostałymi uczestnikami koncertu.
Patryk Vega szuka statystów do nowego filmu. Wynagrodzenie? 130 zł za dzień zdjęciowy
Patryk Vega pracuje nad nowym filmem i szuka statystów. Zdjęcia odbędą się w połowie marca we Wrocławiu, ale stawka za wystąpienie w produkcji już teraz podzieliła internautów.
IGO z nowym singlem "Puls miast". To efekt nietypowej współpracy
Każde miasto ma swój własny puls. Tworzy ścieżkę dźwiękową, która nadaje rytm życiu jego mieszkańców. Jak go dostrzec? To proste. Wystarczy się zatrzymać, wsłuchać, dać się ponieść. O tym właśnie jest „Puls miast” – premierowy singiel IGO, inspirowany rodzinnym Krakowem i jego energetycznym, nocnym obliczem.
Dron dla początkujących filmowców i Galaxy S23. Nowinki technologiczne
Oto ciekawe nowinki technologiczne, którymi powinieneś się zainteresować. Nowe Galaxy S23, dron Mini DJI 2, Huawei Watch Buds oraz... nowy bolid F1.
(Wy)dajmy na to! U progu wiosny
Czego nam potrzeba u progu wiosny? Kolorów, energii i modnych akcesoriów. Polecamy więc topowe sneakersy, jedwabne apaszki, notesy w energetycznych kolorach, a na pokrzepienie tradycyjną, choć zarazem awangardową pizzę.
Turystyka medyczna coraz popularniejsza. Dlaczego tak często latamy do Turcji?
Turystyka medyczna kwitnie, a jednym z najczęstszych zabiegów poprawiających wygląd, na jaki decydują się Polacy, jest przeszczep włosów. W tym celu coraz chętniej jeździmy do Turcji, która oferuje atrakcyjne ceny i konkurencyjną jakość. Firm organizujących takie wyjazdy jest nad Wisłą coraz więcej, a terminy są zajmowane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.
Cyfrowy umysł, psychologia pieniędzy i... Oto polecane książki na marzec
Przedstawiamy cztery propozycje na najbliższy miesiąc: Oto książki: Cyfrowy umysł; Pisz, Publikuj, Działaj; Psychologia pieniędzy i Biblioteki. Krucha historia.
Ważne badania na temat e-papierosów
Brytyjczycy pogłębiają badania nad e-papierosami. Tym razem rozpracowują ich rolę w rozpoczynaniu i rzucaniu palenia.
FOZZ, czyli matka wszystkich afer
Tajemnicze zgony, wyprowadzone z budżetu państwa miliony dolarów, a w tle polskie i radzieckie służby specjalne. Sprawa FOZZ to ostatnia afera PRL i pierwsza III Rzeczypospolitej. Choć polskiej transformacji ustrojowej towarzyszyło wiele gospodarczych przekrętów, to właśnie ten kosztował budżet państwa najwięcej.
Workation, czyli praca na hamaku. "Z oferty skorzystało 300 pracowników. To jedna trzecia załogi"
Coraz więcej firm organizuje pracę zdalną w atrakcyjnych turystycznie miejscach. Cel? Integracja zespołu, wzrost motywacji i podładowanie baterii zmęczonych pandemią pracowników. Workation to nowy trend, który właśnie dociera nad Wisłę.
Przełamać zły nawyk
Do najtrudniejszych wyzwań noworocznych należy z pewnością rzucanie i ograniczanie palenia, a za nami pierwszy miesiąc nowego roku. Wiele osób niestety nie daje rady porzucić zgubnego nałogu z dnia na dzień i po krótkim okresie tytoniowej abstynencji przekłada swoje „żelazne” postanowienie o kolejny rok.
Czego startupowcy mogą się nauczyć od Roberta Lewandowskiego
Przykład „Lewego” pokazuje, że kluczem do sukcesu jest pokora – zarówno w sporcie, jak i biznesie ponosisz tysiące porażek, sztuką jest się po nich szybko podnieść – mówi Piotr Nowosielski, CEO Just Join IT.
Złoto, blask, kolory. Moda na sezon letni 2023 będzie bardzo wyrazista
Mnóstwo złota i blasku. Kolory – każde, ze wskazaniem na odblaskowe. Moda na nadchodzącą wiosnę i lato będzie co najmniej wyrazista.
K-popu nie należy się bać. Wywiad ze stara_kpopiara
Content K-popowy jest właściwie całkowicie pozbawiony wulgarności. Jest seksapil i fizyczna atrakcyjność, ale gwiazdy nie zachowują się obscenicznie – mówi Aleksandra Degórska, dziennikarka muzyczna i K-popowa influencerka. Na Instagramie funkcjonuje jako stara_kpopiara.
Inspiracje, czyli polecamy książki na luty 2023
Oto pozycje, po które warto sięgnąć.
Blokowiska i wybiegi. Historia streetwearu w Polsce
Streetwear dotarł nad Wisłę z opóźnieniem – jak zresztą większość zjawisk kulturowych. Dziś moda uliczna to nie tylko styl życia dla fanów jakościowych ubrań, ale też biznesowa szansa dla wizjonerskich przedsiębiorców.
"Królowie basicu" czy pionierzy polskiego streetwearu? O Diamante znów będzie głośno [TYLKO U NAS]
Diamante rozkręcił wspólnie z bratem za 10 tys. zł. Ale historia marki to również wiele złych decyzji – Tomek Grande otwarcie mówi o biznesowych błędach i trwonieniu pieniędzy. Dziś, po pandemicznym kryzysie, chce wrócić na szczyt. Złośliwi nazwą go „królem basicu”, dla innych Diamante to pionierzy polskiego streetwearu.
W ubraniach marki 2005 chodzi połowa młodej Warszawy. W czym tkwi ich fenomen? [WYWIAD]
Założenie własnej marki nie jest trudne, trudniej jest się utrzymać. 2005 notuje regularne wzrosty – w 2022 r. nasza sprzedaż była o 74 proc. większa niż rok wcześniej. Jednak by dalej się rozwijać, stale musimy o sobie przypominać, musi być o nas głośno. Lubię powtarzać, że 2005 to mainstream offstreamu – mówi Mikołaj Barczewski, współzałożyciel marki 2005.
Afera „Dziwexu”, czyli Polki na eksport
W 1981 r. w polskiej branży estradowej wybucha niewyobrażalny skandal. Prasa ujawnia, że państwowe przedsiębiorstwo zajmujące się m.in. promocją naszej kultury w świecie, przemyciło na Zachód półtora tysiąca prostytutek z Polski. Firma oraz jej pracownicy mieli na tym zarobić milion dolarów.
Podaruj mi trochę Azji. Jak K-pop odmienia polską popkulturę i biznes
Jeśli masz w rodzinie nastolatkę, z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że całkiem nieźle orientujesz się, czym jest K-pop. Jeśli nie, zapewne wkrótce usłyszysz o koreańskim popie, gdyż tamtejsi twórcy coraz skuteczniej sięgają po umysły i portfele słuchaczy również w Polsce.
Reklama w metaświecie
Domy mody i reklamodawcy długo zdawały się ignorować istnienie światów wirtualnych. Właśnie się to zmieniło.
Piękno plus. Jak zmieniał się przekaz reklamowy w świecie mody
Nobody’s perfect! Ostatnia kwestia z komedii „Pół żartem, pół serio” najlepiej opisuje nowy trend, który już od kilku lat zaczyna być coraz bardziej widoczny w światowej reklamie. Powoli tracą swoją dominującą pozycję anorektyczne i młodziutkie modelki, a w ich miejsce pojawiają się całkiem „normalne”, a więc po ludzku niedoskonałe osoby.
Going., czyli bilety nie "w stylu lat 90.". Wkrótce nowe innowacje w aplikacji [TYLKO U NAS]
Kiedy ruszaliśmy z biznesem, mieliśmy wrażenie, że pod względem technologicznym bileterie mocno odstają od podmiotów z innych sektorów. Dlaczego tak łatwo opłacić parking za pomocą aplikacji, a zakup biletu na koncert jest tak mało intuicyjny? Postanowiliśmy zerwać z tymi procesami rodem z lat 90. - mówią Anna Maria Żurek i Maciej Gastoł, współtwórcy Going.
Technologie. Polecane gadżety na styczeń 2023
Czytnik dla skrybów czy ekran dla profesjonalisty? Jakimi gadżetami powinniście zainteresować się w styczniu?
Polecane książki na początek roku
Oto kilka publikacji, z którymi warto się zapoznać.
Black Friday w „My Company Polska”, czyli przychodzi PR-owiec do dziennikarza...
... i nie zawsze wie, jak powinien zagaić rozmowę. Ciekawi potencjalnych wniosków postanowiliśmy na łamach naszego serwisu dać PR za darmo. Czy akcja się udała?
Kiedy sport niesie markę. Wywiad z Adamem Burakiem
Kampania marketingowa jest skuteczna wtedy, gdy jest wiarygodna. Współpraca ze sportowcem musi „opowiadać” interesującą historię. Samo wywieszenie billboardu już nie jest skuteczne – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.