zaufanie do firmy
zobacz inne tematyNajważniejsze jest zaufanie!
Klient, wchodząc do sklepu spożywczego, musi mieć poczucie całkowitego zaufania do bezpieczeństwa produktów, które tam kupuje. Sieci cały czas podwyższają poprzeczkę – tłumaczy Marta Urbaniak, dyrektorka działu zarządzania jakością i środowiskiem w Żabka Polska.
Firmy, które chcą się liczyć na rynku muszą być zaangażowane społecznie
Firmy, które chcą się liczyć na rynku, budując swoje zaufanie lub starając się utrzymać reputacje, muszą być zaangażowane społecznie. Reagować na to, co się dzieje lokalnie, ale też globalnie. Świetnie pokazują to tegoroczne wydarzenia w Ukrainie, gdzie reakcją na brutalną agresję ze strony Rosji, była pomoc wielu ludzi i firm.
Komunikacja – klucz do zaufania
Marka godna zaufania – tak chciałaby być postrzegana każda firma. Doskonały produkt czy usługa, świetna sprzedaż to jednak za mało, by na to określenie zasłużyć. Potrzebna jest jeszcze dobra komunikacja – bez niej nie da się zbudować trwałej relacji opartej na zaufaniu, zwłaszcza w cyfrowym świecie.