zaufanie
zobacz inne tematy5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania
Marka godna zaufania, z tym określeniem spotykacie się coraz częściej. Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Jednak, czym musi się wyróżniać przedsiębiorstwo, by zasłużyć na określenie „marka godna zaufania”? Przygotowaliśmy dla was zestawienie pięciu cech, które są szczególnie przydatne.
Zaufanie w 4 krokach. Marka godna zaufania
Czyli jak uwieść nowe talenty, dbając o employer branding i budując candidate experience tak, by być marką godną zaufania.
Marka Godna Zaufania. Zaufanie kontra sieć, czyli jak nie wpaść w internetowe pułapki
Zaufanie buduje się latami, a stracić można je w jednej chwili. Oto trzy pułapki, na które warto uważać w sieci, by dobre imię firmy nie zostało naruszone i by zachować miano marki godnej zaufania.
Marka godna zaufania to marka bezpieczna
Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.