wizerunek firmy
zobacz inne tematyEmployer branding, czyli siła przyciągania marek
Pozytywny wizerunek marki to niemal stuprocentowa gwarancja sukcesu w procesach rekrutacyjnych. Nic dziwnego, że borykające się z niedoborem specjalistów firmy dwoją się i troją, by zasłużyć na miano dobrego pracodawcy. W wielu z nich Employer branding stał się jedną z najważniejszych strategii w rozwoju.
Firmy pod lupą: Bank BNP Paribas i employer branding w 4 krokach
EB to synonim przyciągania – dobrze robione jest magnesem dla nowych talentów i dowodem dla obecnych pracowników, że dobrze wybrali. Jak go mądrze budować – podpowiada Magdalena Pilarska, Employer Branding and Communication Manager w BNP Paribas Bank Polska.
Jak zdobyć rozgłos? Usługi muszą umożliwiać klientom poprawę wizerunku
Jak zyskać rozgłos dla produktów i idei? Jednym ze sposobów jest wytwarzanie waluty społecznej. Nasze produkty i usługi muszą umożliwiać klientom poprawę ich wizerunku.