venture building
zobacz inne tematySzcześniak: "Na rynku nie ma już miejsca na błądzenie, trzeba walidować pomysły szybciej" [WYWIAD]
Koszty prowadzenia biznesu drastycznie wzrosły, a inwestorzy dziś bardziej cenią startupy efektywne kosztowo. Liczy się już nie tylko pomysł i charyzma CEO, ale to, czy przedsięwzięcie spina się finansowo. Rentowność spółki stała się bardzo ważnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych - mówi Jędrzej Szcześniak, partner zarządzający Daftcode.
Biznes konopny od Kvarko. Green Zebras z nową technologią ekstrakcji
Wrocławska spółka Green Zebras zbudowała jedną z najnowocześniejszych w Polsce linii produkcyjnych do pozyskiwania ekstraktów z roślin zielarskich, a także z konopi włóknistych i chmielu. Unikalne na polskim rynku zaplecze technologiczne pozwoli spółce oferować najwyższą jakość uzyskanych ekstraktów – bez zanieczyszczeń i substancji klasyfikowanych jako niebezpieczne.
Wojciech Sroka, ICEO: "Venture building to nie fabryka startupów. Czasem się mylimy" [WYWIAD]
Venture builder z założenia nie jest akceleratorem, to nie startupowy inkubator, w którym pomagamy founderowi znaleźć finansowanie. Venture buildery tworzą startupy, nie są wyłącznie podmiotem inwestującym - mówi w wywiadzie z mycompanypolska.pl Wojciech Sroka, CEO venture buildera ICEO.
4 rzeczy, które warto wiedzieć o venture buildingu
Świat startupów szybko ewoluuje i zmienia się, dlatego w środowisku biznesowym coraz częściej słyszy się o venture buildingu. Choć model od lat funkcjonuje na rynkach, nie przeniknął jeszcze do powszechnej świadomości i nadal budzi wiele pytań, czym tak właściwie jest i czy warto się nim zainteresować.