przesyłki kurierskie

zobacz inne tematy
DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie efektywności obsługi małych przesyłek. Obiekt jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku e-commerce i rosnące oczekiwania klientów względem szybkości oraz jakości dostaw do punktów i automatów paczkowych (OOH). Infrastruktura obiektu wyznacza nowe standardy w sortowaniu i przeładunku przesyłek drobnicowych.

Najlepszy rok w historii spółki. W 2024 InPost z przychodem 11 mld zł

Najlepszy rok w historii spółki. W 2024 InPost z przychodem 11 mld zł

W roku 2024 InPost dostarczył ponad miliard przesyłek, osiągając przychód sięgający 11 mld zł – co oznacza wzrost odpowiednio o 22% i 23% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dodatkowo, EBITDA wzrosła o imponujące 33%, co, jak powiedział na dzisiejszej konferencji prasowej Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPostu – świadczy o rosnącej efektywności operacyjnej i stabilności finansowej firmy.

Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów

Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów

Jednym z najważniejszych celów strategicznych Poczty Polskiej na najbliższe lata jest udostępnienie klientom 2 tys. zewnętrznych automatów paczkowych. Docelowo firma będzie mieć ponad 20 tys. punktów odbioru przesyłek w sieci click & collect w 2022 roku.

Ponad 61 proc. Polaków wybiera dostawę do punktów

Ponad 61 proc. Polaków wybiera dostawę do punktów

Liczba Polaków kupujących w Internecie stale rośnie - obecnie zakupy online robi aż 73 proc. konsumentów. Ponadto w tym roku, po raz pierwszy w historii, dostawa do maszyny paczkowej wyszła na prowadzenie spośród wszystkich dostępnych form dostawy – aż 61 proc. Polaków kupujących online zdecydowało się na taki odbiór zakupów.