Nielsen
zobacz inne tematyWzrost sprzedaży w polskich sklepach o ponad 10 proc. Konsekwencje wojny na Ukrainie
W ósmym tygodniu tego roku (w dniach 21-27 lutego) sprzedaż detaliczna w Polsce była wyższa od tej ubiegłorocznej o 12 proc. - wynika z danych firmy Nielsen. Wzrost spowodowany jest pierwszymi dniami wojny - w kolejnym okresie powinien on być wyższy.
Liczba sklepów w Polsce wciąż spada. Jest ich już mniej niż 100 tys.
Cały czas spada liczba sklepów w Polsce - wynika z badania firmy Nielsen. W 2020 roku ich liczba spadła poniżej 100 tys. To historycznie najgorszy wynik od początku badania.
Polski rynek słodyczy ze wzrostem pomimo pandemii. Hitem tabliczki czekolady
Polski rynek słodyczy w tym roku notuje wzrosty, pomimo licznych wyzwań wynikających m.in. z pandemii i wprowadzanych obostrzeń. Mijający rok to także przełom, jeżeli chodzi o sprzedaż słodyczy w Internecie i rozwój kanały e-commerce.
Wege-ofensywa. Rynek warto setki milionów złotych
Mleka roślinne, dania gotowe i pasty kanapkowe to najczęściej kupowane przez Polaków roślinne zamienniki produktów zwierzęcych. Roczna wartość ich sprzedaży wyniosła w sierpniu br. 441 mln zł. Równolegle rośnie zarówno sprzedaż mięsa, jak i liczba innowacyjnych produktów dla wegetarian. Korzystają na tym wszyscy konsumenci.