Nethansa
zobacz inne tematyJakub Pietraszek nowym dyrektorem ds. przychodów w Nethansa
Jakub Pietraszek dołączył we wrześniu do polskiej firmy technologicznej Nethansa, tworzącej oprogramowanie do optymalizacji sprzedaży na platformach handlowych, obecnie Amazon i Kaufland.de. Pietraszek objął stanowisko dyrektora ds. przychodów (Chief Revenue Officer).
25 najlepszych polskich startupów. Edycja 2022
Prawie 100 mln zł w rundzie A zdobyły w ubiegłym roku czołowe polskie startupy. To kolejny rok z rekordami. Nasz ekosystem startupowy stale się rozwija, ale – jak tłumaczy jedna z bohaterek materiału – to od obecnego pokolenia founderów zależy, czy jeszcze lepiej wykorzystamy stojące przed nami szanse.
Nethansa pozyskała 4 mln euro. Głównym inwestorem polski fundusz
Nethansa, czyli startup rozwijający narzędzie pozwalące na automatyzację sprzedaży na marketplace’ach Amazon i Kaufland.de na europejskich rynkach, zamknęła rundę A finansowania. Wiodącym funduszem jest polski Warsaw Equity Group.
W tym roku obniżki na Black Friday i inne wyprzedaże niskie jak nigdy? "Towaru będzie mniej"
Rabaty, promocje, święta. Dla konsumentów robiących zakupy w sieci to niemal synonimy. Szczególnie gdy do tej listy dodamy „Black Friday” czy „Cyber Monady”, czyli bardzo popularne dni wyprzedażowe, na które przyjdzie czas pod koniec listopada. W tym roku jednak rabaty będą niższe - wszystko przez inflację.
Biec z wiatrem. Najlepsze startupy e-commerce [RANKING]
Rok 2020 był rekordowy dla sektora e-commerce. Możliwości, jakie dał przedsiębiorcom rozwój sprzedażowych kanałów internetowych są duże jak nigdy wcześniej. Eksperci podkreślają jednak, że nie każdy skorzysta na e-commerce’owej rewolucji. Bo żeby biec z wiatrem, nie wystarczy tylko dobry pomysł.
Ile jest wart rynek podrabianych ubrań? "Sądy nie kierują się pobudkami nacjonalistycznymi"
Europejczycy wydają krocie na ubrania – tylko w 2020 do krajów Wspólnoty zaimportowano tekstylia o wartości 69 mld euro. Krawcami dla mieszkańców Starego Kontynentu są głównie Chińczycy. Co trzeci ciuch, lądujący w szafie europejczyka, uszyty został w Państwie Środka.
Jak zmieniły się nawyki konsumentów? Coraz chętniej kupujemy w zagranicznych e-sklepach
W 2020 r. już 7 na 10 osób zamówiło produkt przynajmniej raz w sklepie poza granicami swojego macierzystego kraju - wynika z raportu eShopWorld. Transgraniczne zakupy to głównie domena młodych pokoleń, ale okazuje się, że starsi użytkownicy sieci również przekonują się do tej formy zakupów.
Jak po Gucci, to do lumpeksu. Dobra luksusowe coraz częściej kupujemy w second handach
Jednym z niespodziewanych efektów pandemii Covid-19 jest fakt, że produkty premium coraz chętniej kupujemy "z drugiej ręki". Niemałą rolę odgrywa w nim też moda na zero waste, czyli styl życia polegający na generowaniu minimalnej ilości odpadów. To zła wiadomość dla producentów dóbr luksusowych, którym koronawirus szczególnie dał się we znaki.
Być jak Netflix... Subskrypcja trafia nawet do branży mieszkaniowej
Jak wynika z badań firmy Deloitte, 8 na 10 firm, działających w modelu subskrypcyjnym podczas trwania lockdownu utrzymało bądź zwiększyło bazę swoich abonentów. Eksperci twierdzą, że to początek nowej ekonomii i narodziny sporego problemu dla tradycyjnego biznesu.