nastroje konsumenckie

zobacz inne tematy
GfK: Nastroje konsumenckie rosną. To kolejna poprawa wyniku

GfK: Nastroje konsumenckie rosną. To kolejna poprawa wyniku

Polscy konsumenci coraz lepiej oceniają stan swoich finansów i z większym optymizmem patrzą w przyszłość – własnego i krajowego budżetu. W górę wędruje także większość pozostałych wskaźników Barometru Nastrojów Konsumenckich. A największa w tym zasługa młodzieży. Takie dane płyną z najnowszych badań GfK – An NIQ Company.

Nastroje konsumenckie w Polsce znacznie się poprawiły

Nastroje konsumenckie w Polsce znacznie się poprawiły

Dobra wiadomość dla przedsiębiorców. Według danych przedstawionych przez GfK, wskaźnik nastrojów konsumenckich utrzymał się w sierpniu na podobnym poziomie co w lipcu, co może wskazywać na pewien optymizm społeczeństwa wobec przyszłości. Czy to oznacza, że nie musimy się martwić o naszą kondycję finansową?

Nastroje konsumenckie wciąż niepewne

Nastroje konsumenckie wciąż niepewne

Po wyraźnej poprawie nastrojów konsumenckich w poprzednim miesiącu, w czerwcu br. możemy mówić o ich tymczasowej stabilizacji. Na hurraoptymizm jest jednak za wcześnie – historia badania pokazuje bowiem, że cieplejsze miesiące zazwyczaj wiązały się ze wzrostem głównego wskaźnika. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK.