marcel rowiński
zobacz inne tematyNowy wiceprezes zarządu Crowdway. Spółka powiększa zespół i optymalizuje procesy
Crowdway, jeden z liderów polskiego rynku crowdinvestingu, rozwija struktury, by dodatkowo podnieść jakość świadczonych usług. Spółka przygotowuje się do wymogów regulacyjnych, które będą obowiązywały podmioty z udzieloną przez KNF licencją platformy crowdfundingowej.
Kolejna firma konopna zapowiada crowdfunding. Spółka chce rozwinąć park maszynowy
Alba Konopie SA – firma specjalizująca się w uprawie, przetwórstwie, a także produkcji i dystrybucji szerokiej gamy naturalnych produktów na bazie konopi – zapowiada emisję crowdfundingową do maksymalnej kwoty 1 mln euro. Będzie ona promowana przez platformę Crowdway.pl.
Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł
Na platformie Crowdway.pl rusza emisja crowdfundingową, wspierająca produkcję filmu "Król dopalaczy". Budżet projektu wynosi 5,7 mln zł, a firma Król Dopalaczy Film SA chce pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,85 mln zł, czyli połowę kosztów realizacji projektu. Pozostała część została już wniesiona przez koproducentów.
Ruszyła emisja akcji Balticus SA. W planach m.in. zegarki sprzedawane z butelką whisky
Balticus zwrócił się do inwestorów społecznościowych po 2,2 mln zł, które przeznaczy na stworzenie nowej linii zegarków klasycznych, nowej kolekcji czasomierzy, która będzie sprzedawana wraz z whisky, badania i innowacje oraz budowanie rozpoznawalności w sektorze marek premium. Emisja jest promowana przez platformę Crowdway.
Crowdfunding udziałowy napędza konopną rewolucję w Polsce. Czy warto inwestować w spółki konopne?
Przemysł konopny rozwija się w Polsce w zawrotnym tempie, dając młodym spółkom duże perspektywy rozwoju, a inwestorom dobrą okazję do zarabiania. Crowdfunding udziałowy świetnie wpisuje się w specyfikę branży. Wielka siła społeczności skupionych wokół konopi już dwukrotnie pozwoliła zamknąć emisje ECF w rekordowym czasie.
Rusza emisja akcji e-commerce z rzemieślniczym obuwiem. Akardo SA chce pozyskać ponad 1,6 mln zł
Spółka Akardo ruszyła z z drugą emisją crowdfundingową. Spółka planuje pozyskać 1,68 mln zł, które przeznaczy na rozwój działalności zagranicznej – marki Akardo w Czechach i na Słowacji oraz nowego brandu premium Haka Shoes w całej Unii Europejskiej. W planach jest również debiut na NewConnect.
Ponad 14 mln zł z crowdfundingu inwestycyjnego. "Rynek znajduje się w dynamicznej fazie wzrostu"
Platforma Crowdway w I kwartale br. promowała emisje, których łączna wartość wyniosła ponad 14 mln zł. W projekty realizowane od 1 stycznia 2021 roku zaangażowało się 2788 inwestorów społecznościowych, a średni ticket inwestycyjny wyniósł 5 tys. zł. Fundusze zebrano m.in. na leczniczą marihuanę, alkohol, a także fotowoltaikę.
Polskie zegarki premium idą po finansowanie społecznościowe. Balticus chce zebrać ponad 2 mln zł
Balticus SA niebawem ruszy z kolejną kampanią crowdfundingową, tym razem promowaną przez platformę Crowdway. Pozyskane środki zostaną przeznaczone m.in. na rozbudowę portfolio produktów, zwiększenie mocy produkcyjnych oraz zbudowanie rozpoznawalności w sektorze marek premium. Ambasadorem marki jest Kamil Grosicki.
Spółka Palikota wypłaca dywidendę udziałowcom crowdfundingowym. W marcu kolejna emisja
Tenczyńska Okovita jeszcze w marcu br. ruszy z emisją crowdfundingową promowaną przez Crowdway. Jest to część zaplanowanego procesu upublicznienia Grupy Manufaktury Piwa Wódki i Wina, której Tenczyńska Okovita jest częścią. Debiut giełdowy jest przewidziany na III kwartał 2021 roku. W 2022 roku inwestorzy Tenczyńska Okovita SA uzyskają możliwość upłynnienia akcji przez konwersję do spółki matki.
Polskie obuwie rzemieślnicze rusza na podbój Europy. W planach debiut na NewConnect
Akardo SA – e-commerce z rzemieślniczym obuwiem – wyrusza na podbój Europy oraz zapowiada uruchomienie nowej, międzynarodowej marki premium – Haka Shoes. Debiut na NewConnect nastąpi nie wcześniej niż w 2023 roku.
Farmy Fotowoltaiki idą na giełdę. Spółka zwraca się do inwestorów społecznościowych
Farmy Fotowoltaiki zadebiutują na NewConnect najpóźniej na początku 2022 roku. Na przełomie lutego i marca br. spółka zwróci się do inwestorów indywidualnych, od których chce pozyskać 4 mln zł na budowę nowej farmy o mocy 1MW zlokalizowanej na Podkarpaciu.