łukasz rzepecki
zobacz inne tematyZakupy w rozszerzonej rzeczywistości. Jak WEARFITS chce zmienić branżę modową?
Łukasz Rzepecki wraz ze swoimi współpracownikami wprowadzają do branży modowej cyfrową rewolucję. Dzięki WEARFITS, aby przymierzyć ubrania oraz buty, nie trzeba wychodzić z domu. Wystarczy telefon lub komputer.
WEARFITS planuje globalną rundę inwestycyjną. "AR bez umieszczenia w kontekście jest tylko zabawką"
Technologie 3D, bez umieszczenia w kontekście danych, są tylko zabawką i PR-ową ciekawostką. Dane bez odpowiedniej wizualizacji i kontekstu nie mają wartości dla firmy modowej, ani jej klienta - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Łukasz Rzepecki, CEO WEARFITS.
Marka 4F i Robert Lewandowski wykorzystają rozszerzoną rzeczywistość w pierwszej wspólnej kolekcji
Jest już dostępna premierowa kolekcja stworzona przez markę 4F i Roberta Lewandowskiego. Do prezentacji linii wykorzystano technologie: 3D i rozszerzoną rzeczywistość (AR).