employee advocacy
zobacz inne tematyPatent na zaangażowanie. Trudna sztuka employee advocacy
Promowanie marki przez pracowników to bardzo skuteczna strategia marketingowa. Buduje pozytywny wizerunek firmy, ułatwia rekrutację, pomaga w pozyskiwaniu nowych klientów i partnerów biznesowych. Pod warunkiem jednak, że nie jest wymuszona i narzucona z góry.
dr Monika Sońta: "Perfekcjonizm w przygotowywaniu komunikatów na social media to błąd!"
Kluczem do sukcesu jest zbudowanie partnerskiej relacji, w której i marka pracownika, i pracodawcy czerpią ze swoich atutów – mówi dr Monika Sońta z Akademii Leona Koźmińskiego.
Czas na dobrego adwokata... naszej marki
Są sytuacje, gdy zamiast mówić samemu, znacznie lepiej jest postawić na dobrego adwokata, który naszym myślom doda wagi i znaczenia – to założenie powinno przyświecać markom, które chcą wiarygodnie opowiedzieć o tym, czym są i co robią.