dotarcie do klienta
zobacz inne tematyRaport e-commerce. Jak w czasach gigantycznej konkurencji przyciągnąć klienta
Popularność zakupów przez internet – mimo ponownego otwarcia handlu – nie spada. Teraz przyszedł czas weryfikacji – kto jest w stanie przyciągnąć jeszcze więcej klientów.
Raport e-commerce. Dotrzyj efektywnie do konsumenta
Przychody ze sprzedaży to nie jest najważniejszy wskaźnik, na jaki powinni patrzyć sprzedający w internecie. Koszt dotarcia do klienta, poziom lojalności… Znajomość dokładnych danych procentuje.
O serca i portfele pokolenia Z. Jak dotrzeć do nowych klientów?
Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność?