akardo
zobacz inne tematy20 prostych pomysłów na biznes. Edycja 2022
Podobno w muzyce wszystko już było. Biznes również w wielu przypadkach opiera się na utartych ścieżkach, za to wciąż możliwe jest odniesienie sukcesu, bazując przede wszystkim na ciekawym koncepcie. Chcesz dowodów?
Akardo zwiększa sprzedaż. Polskie buty rzemieślnicze są już dostępne w całej UE
Akardo opublikowało wyniki sprzedaży za I kwartał 2021 roku. Od stycznia do marca br. spółka osiągnęła sprzedaż na poziomie 1 080 500 zł, przed rokiem było to 797 650 zł, co oznacza wzrost o 35 proc. Średnia wartość zamówienia wyraźnie przekroczyła 300 zł.
Obuwie premium z Wadowic podbija Europę. "Chcemy promować tradycyjne szewstwo" [WYWIAD]
Kiedy zakłady szewskie upadają, to szewcy najczęściej zmieniają branżę, a potem niechętnie do szewstwa wracają. W dłuższej perspektywie mamy w planach promowanie tego zawodu, zwłaszcza, że – wbrew powszechnej opinii – szewcy mogą dobrze zarabiać - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Adam Kubarski, prezes Akardo SA.
Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta
Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.
Rusza emisja akcji e-commerce z rzemieślniczym obuwiem. Akardo SA chce pozyskać ponad 1,6 mln zł
Spółka Akardo ruszyła z z drugą emisją crowdfundingową. Spółka planuje pozyskać 1,68 mln zł, które przeznaczy na rozwój działalności zagranicznej – marki Akardo w Czechach i na Słowacji oraz nowego brandu premium Haka Shoes w całej Unii Europejskiej. W planach jest również debiut na NewConnect.
Polskie obuwie rzemieślnicze rusza na podbój Europy. W planach debiut na NewConnect
Akardo SA – e-commerce z rzemieślniczym obuwiem – wyrusza na podbój Europy oraz zapowiada uruchomienie nowej, międzynarodowej marki premium – Haka Shoes. Debiut na NewConnect nastąpi nie wcześniej niż w 2023 roku.