Akardo zwiększa sprzedaż. Polskie buty rzemieślnicze są już dostępne w całej UE

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Akardo opublikowało wyniki sprzedaży za I kwartał 2021 roku. Od stycznia do marca br. spółka osiągnęła sprzedaż na poziomie 1 080 500 zł, przed rokiem było to 797 650 zł, co oznacza wzrost o 35 proc. Średnia wartość zamówienia wyraźnie przekroczyła 300 zł.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Spółka jest w trakcie drugiej kampanii crowdfundingowej, w której planuje pozyskać 1,68 mln zł na dalszy rozwój działalności, w tym ekspansję zagraniczną na rynek czeski i słowacki. Z początkiem maja br. Akardo uruchomił nową, męską markę premium – Haka Shoes, która jest dostępna w Polsce i całej UE. Spółka tym samym zrealizowała wszystkie cele zeszłorocznej emisji crowdfundingowej, w której pozyskała 1 mln zł. - Budujemy wartość naszej marki, dbamy o rentowność – nie organizujemy częstych wyprzedaży czy akcji promocyjnych sięgających 50 proc., jesteśmy pewni jakości naszych butów. Od początku naszej działalności, czyli od ponad 8 lat, produkujemy porządne buty, w rodzimych zakładach szewskich, w przystępnej cenie – mówi Adam Kubarski, prezes Akardo SA.

Cele emisyjne drugiej kampanii crowdfundingowej Akardo SA

Celem jest przede wszystkim ekspansja zagraniczna wraz ze zmianą platformy e-commerce dla sklepu internetowego wraz z dostosowaniem modelu biznesowego do sprzedaży eksportowej – dodatkowi pracownicy, tłumaczenia, sposoby płatności, logistyka, wdrożenie wersji sklepu dla domen akardo.cz i akardo.sk. Ponadto działania marketingowe – budowa od podstaw wewnętrznego działu marketingu, który będzie pracował nad zwiększaniem świadomości oraz sprzedaży obu marek. A także poszerzenie asortymentu – wzrost liczby modeli oraz nawiązanie współpracy z kolejnymi zakładami szewskimi - oraz zwiększenie środków obrotowych i dalsze zatowarowanie magazynu.

Męska kolekcja obuwia premium - Haka Shoes

Spółka zaprojektowała 8 modeli klasycznych butów, szytych rzadko spotykaną w Polsce, metodą blake. Została przygotowana pełna identyfikacja wizualna marki. Sklep internetowy został uruchomiony w II kwartale br. Haka Shoes w bieżącym kwartale produkuje buty dopiero po złożeniu zamówienia. Od przełomu III i IV kwartału br. zmieni model sprzedaży na standardową wysyłkę gotowego obuwia z magazynu. Marka obecnie dostępna jest na terenie całej UE, a docelowo będzie działać globalnie.

Naszy wywiad z Adamem Kubarskim możecie przeczytać TUTAJ.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ