Wyróżnij się albo zgiń. Skuteczny email marketing na święta
Eksperci z firmy FreshMail przygotowali e-book „Wyróżnij się albo zgiń. Skuteczny email marketing na święta”, w którym krok po kroku wyjaśniają, jak przygotować kampanie mailingowe na zbliżający się okres.
Według badań Deloitte w 2017 r. Polacy wydali na Święta średnio 882 zł. Szacuje się także, że europejskie e-sklepy w tym gorącym okresie wypracują ponad 20 proc. rocznego obrotu.
Gorący okres zakupowego szaleństwa zaczyna się zaraz po pierwszym listopada. W tym czasie wysyłanych jest do 20 proc. więcej kampanii niż w pozostałym czasie w roku (FreshMail: Raport Email Marketing w Liczbach).
To wszystko powoduje, że listopad i grudzień to dwa miesiące, podczas których marketerzy zaciekle walczą o uwagę i... portfel klienta. E-book jest w zamierzeniu pomocą dla wszystkich tych, którzy chcieliby wycisnąć jak najwięcej ze swoich działań w tym okresie.
– To kompendium wiedzy dla osób, które chcą dobrze przygotować się do nadarzających się okazji i nie popełnić przy tym błędów. Zdradzamy nasze najlepsze sposoby na wzrost konwersji, na wyróżnienie się w tłumie innych wiadomości oraz podpowiadamy, na co należy zwrócić szczególną uwagę, by nie wpaść do SPAM-u – twierdzą twórcy e-booka.
Z e-booka dowiemy się m.in.:
- Dlaczego wiadomości w dwóch ostatnich miesiącach mogą częściej wpadać do SPAM-u oraz jak tego uniknąć.
- Jak wyróżnić się na tle setek innych maili i dopasować wiadomość do odbiorcy.
- Jak skutecznie zwiększyć konwersję z kampanii.
- Jak prawidłowo przeprowadzić testy A/B.
Pobierz e-book „Wyróżnij się albo zgiń. Skuteczny email marketing na święta”.