Worktrips stawia na Bliski Wschód? "To dla nas bardzo atrakcyjny kierunek" [WYWIAD]

Filip Błoch
Filip Błoch
Po przerwie spowodowanej pandemią, podróże służbowe najszybciej ruszyły właśnie na Bliskim Wschodzie, oczywiście przy zachowaniu restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa. Rozmawiamy z wieloma potencjalnymi partnerami z tego regionu, nie zwalniamy tempa! - mówi Filip Błoch, CEO Worktrips.com.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Worktrips to startup, który przede wszystkim ułatwia organizację podróży służbowych - rozwiązanie daje przedsiębiorcom dostęp do kompletnej wiedzy na temat kosztów podróży służbowych, dzięki czemu łatwiej nimi zarządzać oraz kontrolować wydatki. Na początku 2023 firma ogłosiła integrację z bazą noclegową Booking.com, w planach jest również współpraca z Uberem.

Celem spółki na nadchodzące miesiące jest szeroka ekspansja na rynki zagraniczne, głównie Stany Zjednoczone, Bliski Wschód oraz Amerykę Północną. Jak przekonuje Michał Szeksztełło, współzałożyciel oraz dyrektor ds. rozwoju Worktrips.com, dalszy rozwój za granicą pozwoli firmie osiągnąć obrót na poziomie 200 mln zł jeszcze w tym roku.

Z Filipem Błochem, CEO startupu, rozmawiamy nie tylko o planach Worktrips - founder opowiada również o skutecznym zarządzaniu w dobie pracy zdalnej.

Rozmowa odbyła się podczas InCredible Summit - wydarzenia, podczas którego uczestnicy VI edycji InCredibles zaprezentowali swoje projekty przed gronem jurorów. W spotkaniu w teatrze Garnizon Sztuki w Warszawie uczestniczyło blisko 160 osób – przedstawicieli spółek wszystkich edycji InCredibles, mentorów, przedstawicieli funduszy, studentów MBA for Startups i innych przyjaciół programu.

Nasza relacja z wydarzenia dostępna jest TUTAJ.

ZOBACZ RÓWNIEŻ