Virgin Mobile zmienia właściciela. Co dalej z marką?
fot. Adobe StockW gronie sprzedających znalazły się takie fundusze, jak Delta Partners Emerging Markets TMT Growth Fund II L.P. oraz Dirlango Trading & Investments Limited. Strony otrzymały zgodę prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na finalizację transakcji.
Virgin Mobile Polska, marka obecna na rynku od 2012 roku, będzie kontynuowała swoją działalność w ramach grupy Play Communications. Jest to druga marka, po Red Bull Mobile, w portfolio Play.
- Virgin Mobile jest ofertą komplementarną do oferty Play, widzimy wiele synergii które wzmocnią obie marki na poziomie ofertowym, komunikacyjnym i dystrybucyjnym. Planujemy dalej rozwijać tę markę i zwiększać jej udziały rynkowe zarówno w segmencie na kartę, jak i na abonament
– powiedział Jean Marc Harion, CEO Play.
Zapłata za udziały VMP, a także przeniesienie ich własności nastąpiły w dniu zamknięcia transakcji. Cena nabycia 100 procent udziałów w Virgin Mobile Polska została ustalona na 13,4 mln euro (59 mln złotych). Transakcja została sfinansowana ze środków własnych oraz w oparciu o dostępne dla Play finansowanie zewnętrzne.