Transformacja handlu w erze dynamicznych zmian
Commerce Transformation Daysz miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 8/2022 (83)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Commerce Transformation Days (CTD) to międzynarodowa konferencja w pełni poświęcona cyfrowej transformacji handlu. 22 i 23 września 2022 r. w centrum biznesowym Concordia Design we Wrocławiu odbędzie się 7. edycja tego wydarzenia, znanego wcześniej jako Kongres Dyrektorów E‑commerce.
Organizatorzy przewidzieli sześć bloków tematycznych: commerce transformation, digital sales, scalable operations, data & AI, cloud & cybersecurity oraz society & organization W trakcie wydarzenia wystąpią eksperci rynkowi reprezentujący topowe marki, takie jak: Allegro, Carrefour, Super-Pharm, Euro RTV AGD, BRW, Żabka, PwC i wielu innych.
Jak przygotować się na nieprzewidywalne?
Ostatnie badanie KPMG przeprowadzone w partnerstwie z Microsoft pokazało, że 51 proc. firm dostrzega duże znaczenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach, ale jednocześnie tylko co piąta planuje zwiększyć na to swoje inwestycje w perspektywie 12 miesięcy.
– To pokazuje skalę nieprzygotowania na nieprzewidywalne zdarzenia, które mogą negatywnie wpłynąć na operacyjną działalność i kondycję biznesu. Liczymy, że dzięki wymianie doświadczeń i współpracy na wielu płaszczyznach przyczynimy się do łatwiejszego zmierzenia się wielu biznesów z obecną – dla wielu trudną – rzeczywistością – mówi Grzegorz Kuczyński, prezes zarządu w Unity Group.
Commerce Transformation Days to przestrzeń do wymiany wiedzy, nawiązania znajomości i merytorycznych rozmów stworzona z myślą o międzynarodowej społeczności rozwijającej commerce. Konferencja stwarza liderom rynku, inwestorom oraz partnerom jedyną w swoim rodzaju okazję do budowania relacji i uzyskania unikalnej wartości biznesowej.
Eksperci jasno wskazują, że to ostatni moment na inwestycje w kompetencje cyfrowe, aby nadążyć za rynkiem i przygotować się na walkę, która stanie się jeszcze bardziej zacięta. Zrozumienie, jak dalece transformacja cyfrowa i wykorzystanie danych mogą zmienić biznes, to klucz do sukcesu w świecie jutra, które z pewnością będzie wirtualne. Dlatego hasłem przewodnim CTD w tym roku jest „Transformacja handlu w erze dynamicznych zmian. Jak przygotować się na nieprzewidywalne?”.
Na scenie głównej wydarzenia wystąpią znakomici prelegenci m.in.:
• Justyna Torres – E-commerce & Customer Excellence Director, Carrefour
• Przemysław Kotecki – Director of Transformation Office, Allegro
• Anna Bogdańska – Digital Development Director, RTV EURO AGD
• Jacek Jaworski – Digital Experience Director & Digital Transformation Lead, UPC
• Izabela Wisłocka – Vice Director, Digital Ecosystems, PwC
• Dominik Janes – Head of Business Development, Unity Group
Dwa dni konferencji to 20-godzinna dawka wiedzy w formie inspirujących wykładów, angażujących paneli dyskusyjnych i praktycznych warsztatów w kameralnym gronie. Ponadto na konferencji będą omawiane najciekawsze trendy związane z branżą commerce m.in.: cross-border, q-commerce, content commerce, green commerce, live commerce, e-grocery, a także ekspansja marketplace, nowe modele biznesowe w tym direct to consumer (D2C) czy temat bezpiecznej skalowalności biznesu w oparciu o nowe technologie.
Konferencja CTD została objęta Patronatem Honorowym Prezydenta Wrocławia.
-----------------------------------------------------
Grzegorz Kuczyński, prezes zarządu w Unity Group
Przyszłości nie da się przewidzieć, ale od kilku lat mamy do czynienia z bardzo silną zmiennością na rynku i przedsiębiorcy muszą umieć sobie z nią radzić, właściwe i szybko reagować, a także mądrze planować. Dlatego we wrześniu na Commerce Transformation Days chcemy spotkać się z międzynarodowymi ekspertami do spraw digital commerce, aby poruszyć istotne dla branży tematy.
Więcej możesz przeczytać w 8/2022 (83) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.