Szwedzka sieć restauracji Taco Bar chce wejść do Polski. Trwają poszukiwania franczyzobiorcy

Lars Callebro, CEO Taco Bar
Lars Callebro, CEO Taco Bar
Licząca 45 restauracji szwedzka sieć Taco Bar przygotowała plany ekspansji zagranicznej. Na celowniku znalazła się m.in. Polska, gdzie trwają poszukiwania partnerów franczyzowych: master franczyzobiorcy lub lokalnych franczyzobiorców.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Taco Bar to jedna z największych szwedzkich sieci restauracji serwujących potrawy z kuchni meksykańskiej i teksańskiej (Tex-Mex). Firma działa od ponad 40 lat w Skandynawii, ale obecnie planuje ekspansję na polskim rynku.

Taco Bar pojawi się w Polsce

Za sprawą franczyzy, marka Taco Bar rozwinęła się organicznie przez ostatnie cztery dekady, z jednej restauracji, którą założyło trzech przyjaciół, do obecnie ponad 45 lokalizacji na terenie całej Szwecji. Firma powstała w 1983 roku a jej twórcami są: Peter, Judy i Håkan. Sieć co roku powiększa się o nowa lokalizację. Co roku restauracje Taco Bar odwiedza 2 miliony gości. Biznes opiera się na współpracy z około 35 franczyzobiorcami. 

- Obecnie szukamy partnerów franczyzowych, master franczyzobiorcy lub pojedynczych franczyzobiorców, z którymi wspólnie wprowadzimy Taco Bar na rynek polski. Naszym celem jest osiągnięcie wysokiego zwrotu z inwestycji i rozpoznawalności na rynku w Polsce - mówi Lars Callebro, CEO Taco Bar.

W ekspansji na terenie Polski sieć wspiera firma Explore Markets.

Przeczytaj także: Gastronomia dwóch prędkości

Oferta Taco Bar

Koncepcja Taco Bar skupia się wokół taco i potraw kuchni meksykańskiej i teksańskiej typu Tex-Mex, do których serwuje się margaritę - klasyczny koktajl z kuchni meksykańskiej, lub piwo Corona. Taco Bar ma swoje własne smaki i receptury, tak jak własny przepis na guacamole i chrupiące nachos, bezpośrednio importowane z Meksyku i USA.

- Wprowadzenie jakiejkolwiek marki na nowy rynek zawsze stanowi wyzwanie, ale rynek polski i jego możliwości przekonały nas, że jest to dobry kierunek dla Taco Bar jako marki i firmy. To nie tajne receptury i charakterystyczny smak, ale atmosfera i sposób, w jaki witani są goście sprawiają, że chce się do nas wracać. Wierzymy, że właśnie te elementy przesądzą o sukcesie Taco Bar w Polsce - podsumowuje Lars Callebro, CEO Taco Bar.

Zobacz: Wystartują kolejne restauracje Popeyes

ZOBACZ RÓWNIEŻ