Szwedzka sieć restauracji Taco Bar chce wejść do Polski. Trwają poszukiwania franczyzobiorcy
Lars Callebro, CEO Taco BarTaco Bar to jedna z największych szwedzkich sieci restauracji serwujących potrawy z kuchni meksykańskiej i teksańskiej (Tex-Mex). Firma działa od ponad 40 lat w Skandynawii, ale obecnie planuje ekspansję na polskim rynku.
Taco Bar pojawi się w Polsce
Za sprawą franczyzy, marka Taco Bar rozwinęła się organicznie przez ostatnie cztery dekady, z jednej restauracji, którą założyło trzech przyjaciół, do obecnie ponad 45 lokalizacji na terenie całej Szwecji. Firma powstała w 1983 roku a jej twórcami są: Peter, Judy i Håkan. Sieć co roku powiększa się o nowa lokalizację. Co roku restauracje Taco Bar odwiedza 2 miliony gości. Biznes opiera się na współpracy z około 35 franczyzobiorcami.
- Obecnie szukamy partnerów franczyzowych, master franczyzobiorcy lub pojedynczych franczyzobiorców, z którymi wspólnie wprowadzimy Taco Bar na rynek polski. Naszym celem jest osiągnięcie wysokiego zwrotu z inwestycji i rozpoznawalności na rynku w Polsce - mówi Lars Callebro, CEO Taco Bar.
W ekspansji na terenie Polski sieć wspiera firma Explore Markets.
Przeczytaj także: Gastronomia dwóch prędkości
Oferta Taco Bar
Koncepcja Taco Bar skupia się wokół taco i potraw kuchni meksykańskiej i teksańskiej typu Tex-Mex, do których serwuje się margaritę - klasyczny koktajl z kuchni meksykańskiej, lub piwo Corona. Taco Bar ma swoje własne smaki i receptury, tak jak własny przepis na guacamole i chrupiące nachos, bezpośrednio importowane z Meksyku i USA.
- Wprowadzenie jakiejkolwiek marki na nowy rynek zawsze stanowi wyzwanie, ale rynek polski i jego możliwości przekonały nas, że jest to dobry kierunek dla Taco Bar jako marki i firmy. To nie tajne receptury i charakterystyczny smak, ale atmosfera i sposób, w jaki witani są goście sprawiają, że chce się do nas wracać. Wierzymy, że właśnie te elementy przesądzą o sukcesie Taco Bar w Polsce - podsumowuje Lars Callebro, CEO Taco Bar.