Szkolenia w VR? Polski startup dostarczy technologię do KGHM
Adrian Łapczyński, CEO Epic VR– Grono naszych projektów szkoleniowych VR stale rośnie. Dołączył do niego KGHM. Dzięki naszemu rozwiązaniu pracownicy jednej z największych spółek Skarbu Państwa będą mogli ćwiczyć w bezpiecznym środowisku. Wszelkie błędy popełnione w interaktywnym środowisku VR nie rodzą żadnych negatywnych konsekwencji w świecie realnym. VR pozwala w praktyce przećwiczyć trudne sytuacje oraz przetrenować możliwość podejmowania właściwych decyzji w obliczu trudnych prac wykonywanych przez pracowników KGHM – mówi Adrian Łapczyński, prezes zarządu Epic VR.
Stworzone przez Epic VR rozwiązanie dedykowane jest zarówno na komputery PC, jak i mobilne gogle VR typu Oculus Quest. Niedawno spółka poinformowała o nawiązaniu współpracy z Toyotą, w ramach umowy Epic VR ma wspierać proces szkoleniowy koncernu motoryzacyjnego.
– Branża VR rozwija się w zawrotnym tempie. Widzimy, że tendencje związane z pandemią i przenoszeniem tego, co tylko się da do wirtualnego, zdalnego świata sprzyjają naszym rozwiązaniom. Szkolenia VR to nie tylko większe bezpieczeństwo i mniejsze ryzyko techniczne, ale także łatwiejsza dostępność i relatywnie mały koszt szkolenia specjalistów – dodaje Adrian Łapczyński.
Epic VR od lat rozwija swoje kompetencje w obszarze szkoleniowym. Z rozwiązań korzysta m.in. branża lotnicza, kopalne, jak i branża medyczna. Spółka dywersyfikuje swoją działalność również o rynek gier VR. Obecnie Epic VR pracuje nad grą survivalową pod roboczym tytułem Reptile Park VR na platformy Oculus Quest i Steam VR.
Spółka w 2022 roku planuje dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.