Stoprocent wraca na rynek? Marka odzieży prowadzi zbiórkę pieniędzy
Zbiórka marki StopprocentObecnie za marką stoi Wincjusz "Wini" Bartków (jako dyrektor kreatywny) oraz zespół, na czele którego stoi Adam Romanowski i Maciej Grad. Grad przeszedł do Stopprocent z agencji Semcore i razem z Romanowskim mają stworzyć nowy model biznesowy marki.
Stoprocent szuka środków
Obecnie trwa zbiórka crowdundingowa. Do tej pory udało się zebrać niecałe 800 tys. złotych z planowanych 4,5 mln. Minimalna kwota, którą chce pozyskać marka, to 1,5 mln złotych. W projekt zainwestowało juz 276 osób. Do inwestorów trafi łącznie 30 proc. udziałów w firmie. Zbiórka potrwa do 21 września br.
- Marka wraca do legendarnej jakości i z nowym sklepem internetowym, który oprócz klasycznej dostępności ubrań będzie umożliwiał zakup limitowanych dropów. Wciąż Stoprocent to muzyka, sport i ulica. Firma zapowiada rozwój zespołu, nowy kanał youtube o modzie streetwear i nowy sklep stacjonarny, który będzie prawdziwą świątynią Stoprocent - mówi nowy szef marketingu.
Z marką będą współpracowali m.in. Andrzej Dragan czy Maciej Kawulski.
Co planuje Stoprocent?
Stoprocent planuje w najbliższych dwóch latach doprowadzić do podobnego poziomu sprzedaży ubrań, który osiągała w ostatnich latach, a następnie rozpocząć ekspansję zagraniczną, która zacznie się od rynku niemieckiego
Marka otwiera się również na grupę nowych odbiorców tj. w wieku 17-25 lat oraz rozwinąć kolekcję ubrań dla kobiet. Firma wystartowała kilka miesięcy temu i posiada swoje środki, które przeznaczane są głównie na zasoby ludzkie oraz projekty nowych kolekcji. Pod koniec sierpnia ma ruszyć sklep internetowy Stoprocent.