Stoprocent wraca na rynek? Marka odzieży prowadzi zbiórkę pieniędzy

Zbiórka marki Stopprocent
Zbiórka marki Stopprocent
Trwa zbiórka crowdfundingowa marki Stoprocent. To znana marka odzieży streetwearowej, której twórcą jest Winicjusz Wini Bartków.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Obecnie za marką stoi Wincjusz "Wini" Bartków (jako dyrektor kreatywny) oraz zespół, na czele którego stoi Adam Romanowski i Maciej Grad. Grad przeszedł do Stopprocent z agencji Semcore i razem z Romanowskim mają stworzyć nowy model biznesowy marki.

Stoprocent szuka środków

Obecnie trwa zbiórka crowdundingowa. Do tej pory udało się zebrać niecałe 800 tys. złotych z planowanych 4,5 mln. Minimalna kwota, którą chce pozyskać marka, to 1,5 mln złotych. W projekt zainwestowało juz 276 osób. Do inwestorów trafi łącznie 30 proc. udziałów w firmie. Zbiórka potrwa do 21 września br.

- Marka wraca do legendarnej jakości i z nowym sklepem internetowym, który oprócz klasycznej dostępności ubrań będzie umożliwiał zakup limitowanych dropów. Wciąż Stoprocent to muzyka, sport i ulica. Firma zapowiada rozwój zespołu, nowy kanał youtube o modzie streetwear i nowy sklep stacjonarny, który będzie prawdziwą świątynią Stoprocent - mówi nowy szef marketingu.

Z marką będą współpracowali m.in. Andrzej Dragan czy Maciej Kawulski.

Co planuje Stoprocent?

Stoprocent planuje w najbliższych dwóch latach doprowadzić do podobnego poziomu sprzedaży ubrań, który osiągała w ostatnich latach, a następnie rozpocząć ekspansję zagraniczną, która zacznie się od rynku niemieckiego

Marka otwiera się również na grupę nowych odbiorców tj. w wieku 17-25 lat oraz rozwinąć kolekcję ubrań dla kobiet. Firma wystartowała kilka miesięcy temu i posiada swoje środki, które przeznaczane są głównie na zasoby ludzkie oraz projekty nowych kolekcji. Pod koniec sierpnia ma ruszyć sklep internetowy Stoprocent.

ZOBACZ RÓWNIEŻ