Staffly pozyskuje nową rundę finansowania od Freya Capital. Spółka przyspieszy rozwój za granicą
Filip SobelInwestycja Freya Capital to kolejny już zakup pakietu udziałów w Staffly - w czerwcu 2022 roku fundusz, w koinwestycji z Protos Next VC, zainwestował w spółkę 2 mln zł. Aktualna wycena startupu - po najnowszej inwestycji - wynosi 13 mln zł. Oprócz Freya Capital wśród dotychczasowych inwestorów znajdują się fundusze Protos Next i Czysta3.vc.
- Ostatni rok to wytężona praca całego zespołu Staffly nad rozwojemi i komercjalizacją produktu, potwierdzona wieloma udanymi wdrożeniami u klientów korporacyjnych. Ta inwestycja to nie tylko potwierdzenie wartości naszych codziennych działań na przestrzeni tego czasu, ale także spełnienia oczekiwań postawionych przed nami przez inwestorów podczas poprzedniej rundy. Przeznaczone środki planujemy na rozwój produktu w alternatywnych kanałach sprzedaży oraz dostosowanie testów Staffly do próby generalnej za granicą – mówi Filip Sobel, CEO Staffly.
- Mocno wierzymy w innowacyjny zespół Staffly, z którym jesteśmy w stałym kontakcie, omawiając wiele elementów działalności i wspierając startup w codziennych wyzwaniach. Jesteśmy podekscytowani tempem wzrostu spółki, dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną inwestycję w Staffly. Spółka rośnie w siłę i zajmuje coraz bardziej znaczącą pozycję na innowacyjnym rynku, jakim jest HR – Tech. – podsumowuje Michał Lewandowski, Partner Zarządzający Freya Capital.
Staffly - czym się zajmuje
Rozwiązanie Staffly polega na wsparciu działów HR w codziennej pracy i wdrożeniu w proces selekcji narzędzia do wyboru kandydatów, stworzonego przez dedykowany zespół psychologa, psychometry, socjologa i statystyka. Testy zintegrowane są z najpopularniejszymi systemami do rekrutacji (ATS), gwarantując automatyczną wysyłkę SMS/mail z linkiem do testu oraz automatyczny feedback zarówno dla kandydata, jak i dla rekrutera.
W 2023 roku startup Staffly osiągnął czterokrotny wzrost, rozszerzając portfolio klientów o uznane na rynku marki klientów korporacyjnych, takich jak np. T-Mobile, PKP Intercity, Credit Agricole, InPost, Rafinerię Gdańską, Greenpeace I wiele innych. HRTech opublikował także kilka case studies przeprowadzonych w ramach Proof of Concept – przyspieszenie selekcji w Action o 85 proc., trzykrotne obniżenie rotacji w firmie z branży retail, przyspieszenie selekcji w PKP Intercity o 80 proc. czy zwiększenie efektywności działu HR w Telekadrze (Contact Sales).