Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi! Trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem
IAB How ToPrzyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy? Wszystko to w podziale na trzy dni - trzy obszary tematyczne. Możesz wziąć udział w całym wydarzeniu lub wybranych dniach! Zarejestruj się teraz! Wydarzenie odbywa się w formie online.
Dzień I: IAB HowTo SEM
20 kwietnia 2021 r.
Podczas pierwszego dnia IAB HowTo DAYS eksperci branż SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej przez pryzmat case’ów pokażą, jak czołowe polskie agencje dostosowały się do zmieniających się pandemicznych warunków wraz ze swoimi klientami.
Podczas wydarzenia:
Dowiesz się jakie strategie i taktyki przyjęły polskie firmy w obliczu przyspieszonej digitalizacji biznesu oraz jakie innowacje w obszarze SEO/SEM zaproponowały agencje.
Zobaczysz jak strategicznie i kreatywnie podejść do kampanii SEO i content marketingu w obliczu dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.
Poznasz od podszewki kluczową nowość SEO w 2020 roku – Core Web Vitals.
Nauczysz się jak wykorzystywać niestandardowe metody i narzędzia analityczne, żeby jeszcze lepiej zrozumieć efektywność sprzedażową kanałów marketingowych.
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy między innymi właścicieli firm z sektora MŚP, marketingowców in-house, specjalistów agencyjnych i freelancerskich.
Dzień II: IAB HowTo E-RETAIL
21 kwietnia 2021 r.
IAB HowTo E-RETAIL to unikatowe wydarzenie online, podczas którego na warsztat weźmiemy zagadnienia z obszaru retail w odniesieniu do zmian konsumenckich związanych z wpływem pandemii. Pokażemy, czym klient retailowy różni się od e-commercowego i jak obecnie obszary online-mobile-offline przenikają i uzupełniają się nawzajem.
Podczas wydarzenia:
Dowiesz się czy klient kupujący online różni się od tego, który kupuje w sklepach stacjonarnych i w jaki sposób do nich docierać z komunikacją.
Zobaczysz premierę kolejnej edycji unikatowego raportu 2021 FMCG Brands We Shop by Blix/Kantar, który pokazuje jakie marki uwielbiają Polacy i po które chętnie sięgają w sklepach.
Poznasz jak zmienił się retail i zachowania konsumenckie w czasach pandemii.
Nauczysz się czym są kampanie Drive-to-Store i jak wykorzystuje je e-retail.
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich przedstawicieli branży retail i FMCG, którzy interesują się najnowszymi trendami oraz chcą dowiedzieć się, jak docierać do klientów zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych.
Dzień III: IAB HowTo GAMING
22 kwietnia 2021 r.
Trzeci dzień konferencji IAB HowTo DAYS poświęcony będzie gamingowi, który podczas pandemii umocnił swoją pozycję i w dalszym ciągu wykazuje tendencję zwyżkową praktycznie we wszystkich aspektach. Ideą konferencji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat gaming marketingu w oparciu o mocne case studies z firm prelegentów biorących udział w konferencji. Opowiedzą oni, jakie trendy będą teraz wyznaczać kierunek i co nas czeka w najbliższej przyszłości.
Podczas wydarzenia:
Dowiesz się w jaki sposób efektywnie komunikować marki poprzez gaming oraz jak gaming wchodzi do mainstreamu.
Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy, jak praktycznie można wdrażać gaming do swoich strategii marketingowych.
Poznasz potencjał esportu i gamingu oraz trendy, jakie je kształtują i rozwijają.
Nauczysz się jak skutecznie łączyć marki z gamingiem i mieć uznanie społeczności dla tych działań.
Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming. Do udziału zapraszamy także pasjonatów gamingu i esportu.
Konferencja IAB HowTo DAYS organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.