Polskie żelki dla starszych z CBD? Jest ważna umowa z producentem słodyczy marki Odra

CBD
CBD, fot. Adobe Stock
Spółka 3H podpisała umowę na dostarczanie oleju CBD do ZPC Otmuchów, jednego z największych producentów słodyczy i suplementów diety w Polsce, właściciela m.in. marki Odra.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W ramach prowadzonych prac nad opracowaniem nowych suplementów diety z komponentem CBD spółka 3H podpisało list intencyjny dotyczący przyszłej współpracy w zakresie dostarczania oleju CBD do suplementów diety w postaci żelków ze spółką ZPC Otmuchów, producentem suplementów i żywności, który od niedawna stanowi część wielkiego, międzynarodowego koncernu Kervan Gida.  

Będą żelki z CBD?

Spółka 3H upatruje szanse w rynku spożywczym i suplementów diety dla produktów z zawartością CBD oraz innych fitokannabinoidów mniejszościowych i substancji czynnych zawartych w konopi.  Podpisane porozumienie dotyczy testowania i wprowadzenia na rynek zarówno suplementów w postaci żelków z CBD przeznaczonych dla osób starszych, jak i kolejnych produktów opracowanych przez spółkę 3H. 

Spółka 3H to producent i dystrybutor ekstraktów z konopi w tym CBD.  Głównym kanałem dystrybucyjnym przewidzianym w strategii 3H jest sprzedaż B2B do producentów z własnymi markami kosmetyków, suplementów oraz podmiotów z branży spożywczej. Sprzedaż w znaczniej mierze nakierowana jest na izolaty i ekstrakty oraz receptury gotowych produktów, opartych o wyprodukowany przez 3H półprodukt zawierający pełne spektrum kannabinoidów.

Założycielami i liderami spółki są Piotr Multan (menadżer z blisko 25 – doświadczeniem w zarzadzaniu i budowaniu sprzedaży, były prezes Travelplanet.pl), Marek Kulik (jeden z pierwszych w Europie producentów ekstraktów z CBD, związany z tą branżą i odpowiedzialny za ekstrakcję CBD w Czechach już od wielu lat ) oraz Izabela Piątek (menadżer z 20-letnim doświadczeniem w produkcji przemysłowej). 

4,5 mln w 7 minut. Kombinat Konopny rozbija bank

Perspektywy dla rynku

Jak podaje 3H, duże firmy produkujące suplementy diety, żywność i napoje już dziś wykazują zwiększone zainteresowanie rynkiem konopnym, a w szczególności rynkiem CBD. Związane jest to przede wszystkim z ciągłym, rosnącym zainteresowaniem konsumentów żywnością funkcjonalną, nutraceutykami i naturalnym podejściem do opieki zdrowotnej.

Zgodnie z całościowym badaniem dotyczącym konopi, przeprowadzonym przez Natural Marketing Institute w 2020 roku, 70 proc. konsumentów uważa, że CBD zapewnia korzyści zdrowotne, w szczególności łagodzenie bólu (43 proc.), zmniejszenie lęku (39 proc.), relaksacja (33 proc.) i zmniejszenie stanu zapalnego (27 proc.). Badanie pokazuje bezsprzeczne, pozytywne oddziaływanie komponentu konopnego na funkcjonowanie organizmu ludzkiego.  

ZOBACZ RÓWNIEŻ